חיפוש

מה האוכל המומלץ ביותר לכלבים על בסיס עוף?

בחירה של אוכל לכלב שלכם זה לא עניין של מה בכך. שכן, האוכל הנבחר צריך להיות לא רק טעים עבור הכלב, אלא גם מזין. יצאנו לבדוק מהו האוכל המומלץ ביותר לכלבים שמוכן על בסיס של עוף וחזרנו עם כמה האוכל שאתם צריכים להכיר מקרוב. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים המקיפים בנושא.

 

תכירו את האנשים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את האוכל המומלץ ביותר לכלבים שמיוצר על בסיס עוף, ראוי שנציג בפניכם את האנשים שליוו אותנו בכתיבה של המדריך הנוכחי. שכן, מדובר ביודעי דבר בנושא. באנשים שבודקים את האוכל של הכלב שלהם טוב טוב לפני שהם רוכשים אותו. הם עוברים על רשימת המרכיבים ומוודאים שמדובר באוכל איכותי באמת. אם לא די בכך, הם גם טועמים אותו כדי לוודא שלא מדובר במזון בריאות דל בטעם. זו ההזדמנות להודות להם על הסיוע בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הוא רואה אור.

 

אז תכירו את האוכל המומלץ ביותר לכלבים – מונג

כדי שנוכל לדעת מהו אוכל לכלבים המומלץ ביותר, היינו צריכים להציג 4 סוגי מזונות בפני האנשים שליוו אותנו בכתיבת המדריך. ריכזנו בפניהם שולחן שכלל 4 צלחות עם אוכל לכלבים בטעם עוף וליד כל צלחת, הופיעה רשימת הרכיבים שבמזון. ראוי לציין כי לא הופיע שם המותג ליד כל צלחת כדי למנוע בחירה שמונעת מתוך אינטרס או היכרות אישית. כ – 50 מתוך 53 גורמים שלקחו חלק בהליך הזה בחרו ללא היסוס בצלחת של מונג אוכל לכלבים.

 

למה לבחור דווקא במונג?

אנו מתארים לעצמנו שאתם יודעים ששאלנו את אותם גורמים למה הם בוחרים דווקא בצלחת זו של אוכל (שהייתה כמובן שייכת למונג). קיבלנו מגוון רחב של תשובות מצדם, אך היו כמה שחזרו על עצמן. הנה התשובות הללו:

  • בגלל שמדובר באוכל טעים באופן יוצא דופן
  • בגלל שהטעם של העוף מורגש הרבה יותר משל חברות אחרות
  • בגלל שיש להם רכיבים תזונתיים חשובים עבור כל כלב

 

תכירו את הרכיבים התזונתיים שקיימים באוכל כלבים של מונג

אוכל הכלבים בטעם עוף של החברה כולל רשימה ארוכה של רכיבים שאתם צריכים להכיר מקרוב. הבולט שבהם זה כמובן החלבון שמגיע מהעוף. החלבון הוא חיוני ביותר עבור כל כלב. שכן, הוא זה שמעניק לו את האנרגיה. אם לא די בכך, החלבון גם מחזק את השרירים. בנוסף, יש באוכל הכלבים של מונג גם שומן טוב שמאפשר לגופו של הכלב שלכם לבנות תאים חדשים.

 

כמה מילים לסיום

כעת ידוע לכם מהו האוכל המומלץ ביותר לכלבים על בסיס עוף. כך שנותר לכם להפסיק לעמוד בהיסוס אל מול המדף בחנות החיות. פשוט תבחרו במונג ותהיו בטוחים שבחרתם נכון לא רק מבחינת הטעם, אלא גם מבחינת האיכות.

חטיפים לחתולים

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »