חיפוש

תחושת יוקרה – כך תרגישו בביתכם כמו בחופשה

לינה בחדר מלון יוקרתי או בריזורט גורמת לנו לא פעם לתהות: "אולי נעצב את הבית שלנו באופן דומה?". הרי מדובר בעיצוב שכל אחד יכול להביא לביתו, תוך הסתייעות בגורמים מוסמכים, כמו מעצבי פנים ואדריכלים. מדריך זה עולה לאתר, כדי להציג בפניכם את הדרך שתאפשר ליהנות ממראה שכזה בכל בית. הישארו כאן ותגלו מהם 4 השלבים שיובילו לתוצאה הרצויה.

 

שלב ראשון – תקימו גינה מעוצבת

סביר להניח שאתם יודעים שהגינה המעוצבת היא החלק המרשים ביותר שגורם לנו לתחושת רוגע ונינוחות. זו מקבלת את פנינו בכל פעם שאנחנו מבקרים במקום לינה יוקרתי. אם אתם רוצים להעתיק את ההרגשה החמימה הזו, עליכם להקים גינה שתתאים לסגנון שלכם. שכן, יש מגוון עצום של גינות, לדוגמא:

  • גינה ים תיכונית
  • גינה יפנית
  • גינה אקולוגית

 

נמליץ לקרוא מדריכים שנוגעים לסוג הגינה הנבחרת, כדי שתוכלו להכיר במאפיינים שלה (סוג הצמחים, סגנון העיצוב ותוספות).

לבנות גינה מעוצבת

 

שלב שני – תתקינו מטבח חוץ יוקרתי

אי אפשר לעסוק בבית חלומי, מבלי להציג את מטבחי החוץ שיהפכו כל חצר ליוקרתית במיוחד. שכן, מדובר במטבחים מעוצבים ברמה גבוהה שמותקנים בדרך כלל בריזורטים נחשבים. אם אתם רוצים ליהנות ממראה שכזה, עליכם להתבונן כבר עכשיו בקטלוג של מטבחי חוץ שיאפשר לבחור בדגם המתאים ביותר לגודל החצר שברשותכם. כאשר אלה 2 האפשרויות הנפוצות:

  • מטבח צמוד קיר
  • מטבח אי

 

 

שלב שלישי – תוסיפו תאורה מסוגננת

לכל גינה מעוצבת יש סגנון תאורה מסוים שתואם לה. זו העת לבדוק מהם בתי המנורה שישתלבו עם הגינה שבחרתם בשלב הראשון. דעו שיש בתי מנורה מסוימים שנתלים על גבי הקירות, בעוד אחרים מוחבאים בין שיחים ואדניות. נמליץ לכם להוסיף לתאורה מעוצבת זו גם מנורות שישמשו אתכם לצרכים פרקטיים. כלומר, שניתן יהיה לראות באמצעותן את השבילים שמובילים לדלת הכניסה של בית. שימו לב, כדאי להסתייע במומחים מהתחום, כדי שהם יציגו בפניכם את המנורות האוטומטיות שנדלקות לאחר שהחיישנים מזהים תנועה שמתבצעת לכיוונן.

התקנת מטבח חוץ יוקרתי

 

שלב רביעי – תארגנו ערבי קוקטייל

הגעתם לשלב האחרון שיאפשר לכם ליהנות מתחושת היוקרה מתי שרק תרצו. זו העת להמתין לשעות החשיכה ולצאת לחצר המעוצבת והמוארת. תכינו מראש את החברים, השכנים או הקולגות לקראת ערב בלתי נשכח. שכן, אתם צפויים לחנוך את מטבח החוץ החדש שרכשתם, כדי לארגן ערבי קוקטיילים. נמליץ להכין כבר מעכשיו את בקבוקי האלכוהול, הפירות וכוסות הקוקטייל במקרר החיצוני, כדי שתוכלו להתחיל בהכנות ברגע שהאורחים יגיעו למקום.

 

מילים אחרונות לסיום

כל אחד יכול להרגיש בחופשה, בזמן שהוא נמצא בביתו. כעת אתם יודעים מה צריך לעשות, כדי ליהנות מהתחושה המיוחדת. נאחל בהזדמנות זו שתקימו את הגינה המושלמת, שתחסוך לכם את הנסיעות לריזורטים, בתי מלון וצימרים שייראו לא רלוונטיים עבורכם.

ארגן מסיבות קוקטייל

אולי יעניין אותך