חיפוש

איך עורך דין יסייע לכם בתביעה מול חברת הביטוח?

מומחים בתחום המשפט יודעים שתביעות שמוגשות כנגד חברות הביטוח נחשבות לעניין שבשגרה. עובדה זו הגיעה לאוזנינו לאחרונה וגרמה לנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי להקל על הצרכנים שניצבים בימים אלה מול חברות ענק שבוחרות להתעלם מהם. הישארו כאן ותגלו איך עורך דין יסייע במקרה שכזה ומה חשוב שתדעו רגע לפני שתפנו אליו.

 

תכירו את עורך הדין לענייני ביטוח

רבים מאתנו מחזיקים בביטוחים מסוגים שונים, לדוגמא:

  • ביטוח דירה
  • ביטוח בריאות
  • ביטוח חיים
  • ביטוח רכב

אנו משלמים סכומים גבוהים לחברת הביטוח, במחשבה שזו תסייע לנו בעת הצורך, אך המציאות בשטח מראה שיש חברות מסוימות שדוחות את תביעות הביטוח שהוגשו מצד הלקוחות. מי שמצאו את עצמם בתרחיש שכזה, צריכים לפנות לעורך דין שבקיא בתחום, כדי שזה יסייע בתור התחלה במילוי הטופס שיישלח לחברת הביטוח.

תכירו את עורך הדין לענייני ביטוח

הגשת הטופס – מה חשוב לדעת לגביו?

כאמור, מוטלת עליכם האחריות במילוי הטופס שיידע את חברת הביטוח אודות המקרה שאירע לכם. חשוב לציין שזה לא משנה אם הגעתם לחברה זו דרך אתר הומי או באמצעות פלטפורמה אחרת. תצטרכו לעשות זאת בכל מצב, כדי שחברת הביטוח תדע שאתם דורשים לקבל את הזכויות שלכם בהתאם לכתוב בפוליסה.

בשלב זה עורך הדין יבדוק בקפדנות שקיבלתם אישור מסירה מצד החברה. מדובר בעניין שעשוי להישמע מיותר, אך הוא חשוב מאוד. שכן, אישור זה יאפשר לפנות לבית המשפט בהמשך, במידה וחברת הביטוח תתעלם מהלקוח ותעכב את מתן התגמולים.

 

איתור שגיאות נפוצות

אתם חייבים למלא את טופס התביעה ללא טעויות. שכן, אלה עשויות לעלות לכם ביוקר בתגמולי הביטוח העתידיים. עורך הדין יסייע לכם בשלב זה והוא יוודא שאתם מבצעים את כל הפעולות הבאות:

  • מצרפים את כל המסמכים הדרושים (טופס שנשלח באופן חלקי עשוי להידחות על הסף)
  • מוסרים פרטים מדויקים
  • כותבים את שאירע ללא שקרים

בנוסף לכך, עורך הדין יבקש מכם להימנע מכתיבת סכום התביעה שאתם דורשים. שכן, הפיצוי הסופי ייקבע בהמשך.

 

רוצים לקבל את זכויותיכם? כדאי שתפנו לעורך דין הטוב ביותר

כידוע, תביעה של חברת הביטוח מצריכה הסתייעות מצד עורך דין שבקיא בשלבי ההליך. אנחנו כאן כדי להדגיש את החשיבות שבבחירת עורך דין שנחשב לשם דבר בתחום. שכן, זה ילווה אתכם על הצד הטוב ביותר. בהזדמנות זו, נמליץ לקרוא חוות דעת שנכתבו אודות עורך הדין הנבחר טרם יצירת הקשר עמו. כך תוכלו לקבל תמונה מלאה אודותיו ולדעת אם הוא נחשב למקצועי.

 

מילים אחרונות לסיום

עורך הדין יסייע לכם בתביעה מול חברת הביטוח תוך קריאת הפוליסה שרכשתם. לאחר מכן, הוא יציג את כל הפרטים שצריך לציין בטופס התביעה וידגיש ממה ראוי להימנע. הסתייעו בבעל מקצוע מומלץ ותהיו בטוחים שתקבלו את הפיצויים ללא מאמץ.

ביטוח

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »