חיפוש

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו.
BDI שלילי או חלש ישפיע לרעה על יכולתנו לתמרן מבחינה פיננסית, מכיוון שאותם גופים משתמשים בו כדי להחליט אם אנו זכאים להלוואה, משכנתא, תעריפי ביטוח טובים יותר ועוד.
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI וכיצד ניתן לעשות זאת? כל המידע במאמר הבא!

 

שיפור דירוג האשראי

אתרים כמו https://clean-bdi.co.il/ מעניקים שירות של ניקוי BDI, ומאפשרים לכם לקבל "דף נקי" בכל הנוגע לתדמית פיננסית.
אך עוד לפני שאנו ניגשים לטפל בדירוג האשראי שלנו, כדאי להבין מדוע נרצה לעשות זאת.

 

גישה לשיעורי ריבית ותנאי הלוואה טובים יותר

דירוג אשראי חזק פותח לכם דלתות לריביות ותנאי הלוואה נוחים.
המלווים משתמשים בדירוג האשראי שלכם כדי להעריך את כושר החזרי ההלוואות שלכם, וכדי לקבוע את רמת הסיכון שהם לוקחים בעת שהם נותנים לכם הלוואה. עם דירוג אשראי משופר, סביר שתזכו לריביות נמוכות יותר, וכך

תחסכו לכם סכומי כסף משמעותיים לאורך זמן.

בנוסף, דירוג אשראי חיובי עשוי לספק לכם יותר כוח משא ומתן בכל הנוגע לקבלת תנאי הלוואה טובים יותר.

 

אישור קל לכרטיסי אשראי והלוואות

דירוג אשראי טוב מגדיל את הסיכוי לקבל אישור לכרטיסי אשראי והלוואות, שהם כלים פיננסיים חיוניים לניהול ההוצאות היומיומיות שלכם, תמרון במצבי חירום והשגת היעדים הפיננסיים שלכם. עם דירוג אשראי משופר, סביר יותר שתהיו זכאיים למסגרות אשראי גבוהות יותר ותוכניות תגמול טובות יותר, מה שיעניק לכם גמישות בהתנהלות הכלכלית שלכם.

 

הגדלת הזדמנויות השכרה ודיור

בעלי דירות וחברות לניהול נכסים מבצעים לעתים קרובות בדיקות אשראי לפני אישור בקשות להשכרה. דירוג אשראי טוב יכול להפוך אתכם למועמדים אטרקטיביים יותר, ולהגדיל את הסיכויים שלכם להבטיח את הנכס שאתם רוצים עבורכם. מעבר לכך, כאשר אתם מחליטים לרכוש בית, דירוג אשראי גבוה יותר יכול לזכות אתכם במשכנתא עם תנאים נוחים ודרישת מקדמה נמוכה יחסית.

 

סיכויי תעסוקה משופרים

תאמינו או לא, דירוג האשראי שלכם יכול להשפיע גם על סיכויי התעסוקה שלכם בתעשיות מסוימות! מעסיקים, במיוחד אלו העוסקים בשירותים פיננסיים או בתפקידי אמון, עשויים לבדוק את היסטוריית האשראי שלכם כחלק מתהליך הגיוס שלהם.

דירוג אשראי גרוע עלול לעורר חששות לגבי האחריות הפיננסית שלכם, ועלול להשפיע על סיכוייכם להשיג הזדמנויות עבודה מסוימות. על ידי שיפור דירוג האשראי, אתם מוכיחים את יכולתכם לנהל את הכספים שלכם ביעילות, תוך שיפור האמינות שלכם כעובדים פוטנציאליים.

 

דמי ביטוח נמוכים יותר

חברות הביטוח משתמשות לרוב בדירוגי אשראי כגורם בקביעת דמי הביטוח, וגם כאן BDI חיובי יכול לבוא לטובתכם.
מחקרים הראו שאנשים עם דירוג אשראי גבוה יותר נוטים להגיש פחות תביעות ביטוח.

לשפר את דירוג האשראי שלך

אולי יעניין אותך