חיפוש

צבעים בהירים לשיש במטבחים

איך בוחרים את הצבע הכי מתאים עבור השיש במטבח שלנו? זו שאלה גדולה שיש לבדוק לפניה דברים שונים במטבח. במידה ואתם מעוניינים לבחור בצבע בהיר למטבח, יש עוד כמה שלבים לעבור בדרך. חשוב להבין כמה דברים עקרוניים חשובים שישלבו בין הטעם שלכם לבין המטבח עצמו, וכיצד יהיה אפשר למקסם את העיצוב. אז איך בוחרים צבעים בהירים לשיש במטבחים

 

מדוע אנחנו מעוניינים בצבע בהיר לשיש?

בחירת הצבע עבור השיש שלכם צריכה להתחשב בהתאמת העיצוב של המטבח אל השיש. הסתכלו סביב במטבח, האם רוב הכלים שלכם בהירים? האם אתם נוטים לאהוב דווקא את הצבע הלבן, השמנת והאפור? מעולה. הצבעים הבהירים של השיש משתלבים בהרמוניה עם כלי מטבח, כלי חשמל ורהיטים בהירים, ויכולים ליצור עבורכם מטבח בעיצוב עדין ונקי. שיש בהיר מוסיף קלילות לבית ומעניק לו מראה יותר אלגנטי.

שיש במטבחים

השיש זה לא רק הצבע, זה גם התחזוק

שיש הוא לא רק הצבע, אלא גם דורש תחזוקה. שיש אפור בהיר למטבח יכול ללכת עם העיצוב והרהיטים, אבל האם תוכלו לתחזק אותו שלא ייהרס מחומרי הניקוי שאתם משתמשים בהם? שיש כהה יותר נוח לתחזוק, אך בשביל העיצוב של הבית ניתן להשקיע בחומרי ניקוי אחרים שלא יהרסו את השיש עצמו ולא יוסיפו כתמים לבהירות.

שימו לב, ייתכן כי תצטרכו לבצע איטום תקופתי או ליטוש מידי כמה שנים כדי להוריד את הכתמים, ולשמור על המראה המקורי והטבעי של השיש הבהיר שלכם במטבח.

 

שיש בהיר במטבח הוא לא רק לבן

זו האמת, יש עוד מגוון צבעי שיש בהירים חוץ מלבן, שניתן להשתמש בהם במטבח והם יהיו מושלמים עבורכם. הצבעים הלבנים (כמו השחורים) הם אמנם הנפוצים ביותר, אבל קיימים עוד מגוון צבעים שיכולים להתאים לכם, כמו צבעי אפור בהיר, שמנת, חום בהיר, מוקה ועוד.

אל תמנעו מעצמכם לחקור עוד צבעי שיש, ייתכן כי תמצאו משהו אחר שיותר יקרוץ לכם. שוב, קל מאוד לחשוב ששיש לבן יתאים לכל הכלים שלכם במטבח, אך עם זאת, גם צבעי חום בהיר או אפור בהיר יכולים להתאים בקלות לצבעים אחרים ולהשתלב באופן טבעי והרמוני במטבח.

 

מה עוד משפיע על השיש שלנו?

השיש הוא לא רק צבע, הוא גם מבנה והצורה שלו. לשיש יש מבנה ״עורקים״, חלקם בולטים וחלקם עדינים יותר. לפני בחירת השיש, עליכם להבין האם אתם מעוניינים בלוק בולט יותר או פחות של עורקים אם בכלל.

באולמות תצוגה גדולים בהם תראו מגוון סוגי שיש, אל תשכחו כי השיש שיגיע אל ביתכם יהיה בדגם דומה אך לא אותו השיש בדיוק. ייתכן כי אם תבחרו מקטע משיש מסוים, לא תקבלו את השיש זהה אחד לאחד כפי שראיתם בתצוגה, אלא חלק שונה ממנו.

שיש במטבחים

אולי יעניין אותך