חיפוש

הקשר בין במות הרמה לעולם הנדל"ן?

היום יודעים בכל פרויקט נדל"ן יודעים, או לפחות צריכים לדעת – כאשר בונים בניין צריכים, במות הרמה!

 

ישנו קשר הדוק וחד כיווני בין במות הרמה לעולם הנדל"ן – כל פרויקט נדל"ן צריך לרכוש או לפחות להשכיר במות הרמה. כאשר בונים בניינים מתעורר מהר מאוד הצורך לעבוד בגובה, לעתים גובה רב מאוד. עבודות אשר מבצעים בגבהים הן מסובכות ומסוכנות רק מעצם העניין ובלי קשר לעבודה עצמה. הרי, אלו מקומות לא נגישים. בנוסף, כאשר נמצאים בגובה יש סכנה ממשית לחיי העובד. לפניכם הקשר בין במות הרמה לעולם הנדל"ן.

 

ראשית כל, מהן במות הרמה?

במות הרמה הן מתקנים אשר בעזרתם מעלים אנשים ואף ציוד אל הגובה. הגבהים יכולים לנוע בין מספר מטרים בודדים ועד לכמה עשרות מטרים. קיימים מספר סוגים של במות הרמה כגון ידניות וחשמליות ועוד. לכל סוג יש תכונות שונות וכאשר משתמשים בבמה ניתן להתאים את סוג הבמה עם הצורך של העבודה. על מנת לחקור עוד על במות אלו, ואף לקנות או להשכיר במה כולל מפעילים ניתן למצוא בקלות באינטרנט בשלל אתרים כגון https://www.lifter.co.il.

 

יתרונות במות הבמה בעולם הנדלן

הקשר בין עולם הנדלן הוא הדוק, בפרויקטים של נדל"ן ישנו צורך ברור בבמות הרמה בשלל סוגיהם. כאשר בונים בניין יש צורך לעבוד בגובה וכאן נכנסות לתמונה כאמור במות הרמה. מכיוון שעבודה בגובה נהייתה צורך כמעט בסיסי בחיים, נוצרו מספר פתרונות יצירתיים לאפשר עבודות אלו, וסוגי במות ההרמה הם חלק מאותן פתרונות. לבמות אלו יש מספר יתרונות.

 

בטיחות

במות הרמה טובות עם מפעילים מוסמכים ומקצועיים יבטיחו בטיחות בעבודה לכל הנוגעים בדבר. אם ניקח כהשוואה פיגומים (אותם מבנים ארעיים שכולנו רואים צמודים לבניינים בבנייה או בשיפוצים), נראה כיצד יתרון זה בא לידי ביטוי. לרוב פיגומים נחשבים לפתרון לא בטיחותי לעובדים בגובה, פתרון מסוכן.

 

יעילות

במות הרמה הן ניידות וניתן להגיע איתן ממקום למקום לאורך וגם לרוחב הבניין. הן ניתן להזזה (עם גלגלים, או שהן מותקנות על משאיות), ויכולים לרדת מעלה ומטה.

 

הגעה למקומות קשים

אחד מסוגי במות ההרמה הוא במת הרמה בעלת זרוע מפרקית. יתרון גדול מגיע לידי ביטוי – ניתן להגיע למקומות מאוד לא נגישים אשר בעזרת מתקנים אחרים אולי אי אפשר להגיע. אם למשל רוצים לעלות לגובה מסוים ורק בגובה זה לזוז במאוזן כדי להגיע לנקודות עליהן רוצים לעבוד – זרוע טלסקופית היא התשובה.

 

לסיכום

לסיכום, בפרויקטים של נדלן יש צורך בבמות הרמה. מתקנים אלו יכולים להעלות אנשים וציוד לגובה על מנת לבצע עבודות מסוימות. בזכות במות הרמה ניתן לנוע באופן בטיחותי ואף יעיל לאורך ולרוחב הבניין על מנת לבצע את עבודות הבנייה והשיפוץ המתבקשים בפרויקט.

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »