חיפוש

הכל על ארונות אמבטיה

חדר האמבטיה כבר יצא מזמן מתפקיד "הילד הדחוי" שנדחק לירכתיים מבחינה עיצובית. כיום, לאחר תהליך העצמה, כבר ידוע כי חדר האמבט משמש מקום עיקרי ביום למנוחה, התרגעות, ניקוי ראש מכל בחינה ויציאה אל אוויר העולם שוב רעננים וחדשים. 

ארון האמבט משמש כרהיט פונקציונלי בעל תפקיד כפול: אחסון ועיצוב. בשני התפקידים הוא משמש כשחקן ראשי כך שעלינו לבחור בתשומת לב את ארון חדר האמבטיה שלנו על מנת למקסם את חווית הרחצה. אתם איתנו? בואו נתחיל להבין את מהותו של ארון האמבט ואיך ניתן לרכוש אחד כזה שיעשה עבורנו את העבודה.

 

פתרונות אחסון בחדר הרחצה

חדר האמבטיה הוא חדר דינמי בו אנו עושים שימוש לרחצה וכן משתמשים בו עבור מגוון פעולות היגייניות. כדי להנגיש את שלל החפצים והאביזרים הדרושים לחוויה נעימה בחדר זה, חובה לדאוג לפתרונות אחסון עבור מגבות, מוצרי רחצה והיגיינה וכל מה שיפנק אתכם באמת בזמן ביממה בו אתם לבד עם עצמכם.

לכן, ברכישת ארון אמבטיה חשוב מאוד לבחור ברהיט שימלא את תפקיד "פותר בעיות האחסון", ערכו רשימה מסודרת של הדברים המשמשים אתכם בחדר האמבטיה. ייחדו חללים פתוחים או מדפים נגישים עבור החפצים השימושיים יותר. מה תעשו עם החפצים הבאים לידי שימוש באופן נדיר יותר? אותם תוכלו להניח בארונות צרים וארוכים שאינן תופסים שטח חשוב בחדר האמבטיה.

 

ארונות אמבטיה – האופציות הקיימות בשוק

האם תעמדו על כך שארון האמבט יהיה עומד או שאתם מעדיפים להטיל זאת בספק, תלוי במידת השטח הקיים?

ארון אמבט – עומד או תלוי? שאלת מיליון הדולר.

מומחי העיצוב של באטיקו ארונות אמבטיה מומלצים מציעים פשרה שתעזור לכם להחליט מהי האופציה הנכונה עבורכם:

ארון עומד הוא פתרון אחסון נוח, נגיש ובעל נוכחות משמעותית בחלל. אולם, הוא מתאים לחדרי אמבט גדולים בהם ישנו די מקום לביצוע כל הפעולות הנדרשות.

לעומתו, ארון תלוי ממוקם בגובה ומאפשר ניצול נוסף של השטח בחדר האמבט. ארון תלוי עשוי להיות לכם נוח יותר במידה ואינכם רוצים להתכופף לצורך נגישות למדפים נמוכים בארון עומד.

 

ארונות אמבטיה – סגנונות עיצוב

בבחירת סגנונות עיצוב תוכלו לבחור בין מספר אופציות:

סגנון מודרני – ארונות אמבטיה בסגנון מודרני הינם ארונות בקו חלק, נקי ומינימליסטי. תוכלו לבחור בין ארונות חשופים בסגנון תעשייתי לצד ארונות פשוטים בגווני האפור בהתאם לארונות מודרניים בסגנון נורדי.

ארונות אמבט רטרו – סגנון זה מתכתב עם חדר אמבט בצבעים עליזים בסגנון שנות ה-70-80. לחדר אמבטיה נוסטלגי ועתיר השראה.

ארונות אמבט בסגנון פרובנס – מתאים לחדרי אמבטיה רומנטיים המשלבים אמבטיות גדולות ורבות נוכחות וכן פתוחים, תבליטים וגוונים מטאליים מפוארים.

 

ארונות אמבטיה – הקפידו על איכות גבוהה

בכל מקרה וקונספט בו תרצו לבחור את ארון האמבטיה שלכם, תנו דגש על בחירה של ארונות אמבטיה מחומר איכותי בגימור מדויק מחברה אמינה המציעה תעודת אחריות לתקופה ממושכת כדי להבטיח שימוש איכותי לטווח הארוך.

מקלחון

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »