חיפוש

האם אפשר למנוע מגור לאכול רהיטים כשהוא לבד בבית?

אחת התופעות המוכרות ביותר שכל בעל גור של כלבים מכיר זו תופעת ההרס בבית. שכן, כלבים גורים אוהבים לא פעם לכרסם את רגלי השולחן, לקרוע את הספות ולבצע הרס כללי בבית. ראוי לציין כי כל אלו לא נגרמים מתוך רצון להסב נזק, אלא מתוך משחק. יצאנו לבדוק האם אפשר למנוע את ההרס המדובר בזמן שהגור נמצא לבד בבית וחזרנו עם כל התשובות שאתם חייבים להכיר מקרוב.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי כתיבת מדריך זה

את המדריך שאתם קוראים ברגעים אלו ממש אנו כותבים תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים על גורי כלבים. שכן, מדובר באנשים שמגדלים מעל ל – 2 גורים בבית שלהם. אתם וודאי תוהים איך הגענו דווקא אליהם. אז נציין בפניכם שפרסמנו פוסט בקבוצה של חובבי כלבים בפייסבוק וביקשנו מאלו שעונים על קריטריון זה לפנות אלינו ולציין בפנינו את דרך ההתמודדות שלהם עם ההשתוללות של הגורים הקטנים. לשמחתנו, פנו אלינו מעל ל – 30 גורמים ששמחו לקחת חלק בכתיבת המדריך והם סיפרו לנו כי יש אפשרות למנוע את אכילת הרהיטים בזמן שהגורים נמצאים לבדם בבית. רוצים לדעת איך הם מתמודדים עם הסיטואציה? קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

האם אפשר למנוע מגור לאכול רהיטים כשהוא לבד בבית?

אז אתם יודעים שהתשובה לשאלה זו הינה חיובית. שכן, ניתן למנוע מהגור שלכם לאכול את הרהיטים בזמן שאתם משאירים אותו בבית. בשביל שזה יקרה, אתם צריכים להגיע אל חנות חיות בראשון לציון ולבקש מהמוכרים במקום שימסרו לידכם גדר גורים שתקל עליכם.

 

גדר גורים? מה זה?

גדר גורים, כשמה כן היא – גדר שמותאמת לגורים. מדובר בגדר ששומרת על הגורים שלכם בתוכה. כך שהם יכולים לשחק ולהשתולל אך ורק בתוכה. ראוי לציין כי זהו פתרון הולם שרבים משתמשים בו. גם אנשי מקצוע כמו מאלפים עושים שימוש תדיר בגדר גורים. שכן, היא מאפשרת לשמור על הגורים בתוך סביבה תחומה ומונעת הרס של הבית.

 

טיפ לבחירה נכונה של גדר גורים

אתם צריכים לבחור גדר גורים שתענה על הצרכים שלכם. לכן, עליכם לבצע בחירה חכמה. כדי שזה יקרה, עליכם לגשת אל החנות או ליצור קשר עם נציג מטעמה ולשמוע פרטים מקיפים אודות הגדרות שקיימות בחנות. שכן, יש גדרות בגדלים שונים ובעמידות שונה. אם אינכם בטוחים איך תוכלו לעשות זאת, אתם תמיד יכולים לצאת ולקרוא חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת ולאחר מכן לבצע את הבחירה המתאימה לכם. את חוות הדעת תוכלו לקרוא בפייסבוק, גוגל וגם באינסטגרם.

 

לסיום

עד כאן כל המידע המקיף שאתם צריכים לדעת כדי שתוכלו למנוע מגור הכלבים שלכם לאכול את הרהיטים שלכם כשהוא נמצא לבדו בבית. מאחלים לכם שלא תדעו עוד הרס ותיהנו מהגור!

חיית מחמד

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »