חיפוש

מה כדאי? ארון הזזה או ארון פתיחה?

 הבחירה בארון פתיחה או ארון הזזה תלויה בגודל חדר השינה שלכם ובחלל שאתם רוצים להותיר באזור מיקום הארון. בנוסף, נכנסים גם פרמטרים של נוחות, עיצוב וגודל הארון. בדקנו עבורכם מה כדאי יותר ארון הזזה או ארון פתיחה.

 

מהו ארון הזזה?

ארון הזזה כשמו כן הוא, ארון שניתן להזיז את הדלתות שלו ימינה ושמאלה מאחר והן ממוקמות על מסילות ויש להן גלגלים הנעים עליהן. בדחיפה קלה הדלת "נוסעת" הצידה והארון נפתח. מדובר בעיקר על נוחות וחיסכון. כיום אפשר לרכוש ארונות הזזה באינטרנט בצורה מהירה וקלה על פי מידות מדויקות עם או בלי תוספות של מדפים, מגרות או מראות ובצבע בו בוחרים. למשל, ניתן לבחור ארונות הזזה של אוליווד רהיטים באמצעות קטלוג מקוון ולקבל אותם עד הבית תוך 21 ימי עסקים כולל הרכבה ואחריות ארוכת טווח.

 

יתרונותיו של ארון הזזה

ארון הזזה חוסך מקום בחלל ולכן הוא יותר פרקטי בחללים קטנים. אבל גם אם רוכשים ארון כזה בחדר גדול מקבלים חלל רחב ומרווח יותר. בנוסף, ארונות הזזה מגיעים במידות שונות ולכן ניתן לעצב באמצעותם את חדר השינה בהתאמה אישית בשונה מארונות פתיחה שלהם מידות קבועות אלא אם מזמינים ומשלמים תוספת לא קטנה על ההתאמה. יתרון נוסף הוא מגוון העיצובים של הארונות בשילוב חומרי גלם המתאימים לסגנונות עיצוב שונים. למשל הכנסת זכוכית המתאימה לעיצוב המודרני.

 

מהו ארון פתיחה ויתרונותיו?

ארון פתיחה הוא ארון בעל דלתות הנפתחות כלפי חוץ באמצעות צירים המחוברים לדופן הארון. מאחר והפתיחה של הדלתות היא לכיוון חלל החדר, הארון הזה לא יתאים לחלל קטן. יחד עם זאת מדובר על ארון זול יותר מארון הזזה. בנוסף, בדומה לארון הזזה, ניתן לבחור את מספר הדלתות שלו, לפרק אותן יותר בקלות ולהעביר אותו מדירה לדירה מבלי חשש. לעומת זאת, ארון הזזה קשה יותר לפירוק. חשוב לציין שגם ארון פתיחה מגיע בעיצובים שונים, טקסטורות וצבעים שונים.

 

היכן משיגים בקלות ארונות פתיחה?

כמו ארונות הזזה, גם את ארונות הפתיחה ניתן לרכוש בצורה מקוונת באתר של אוליווד. הבחירה נעשית בין 2-4 דלתות פתיחה בהתאם לצרכים שלכם. כלומר, בהתאמה לחלוקת תאי האחסון ותאי התלייה. כמו כן, התאמה של מגרות או כוורות לפי הצורך.

 

מה כדאי יותר ארון הזזה או ארון פתיחה?

ההמלצה שלנו היא לבחור ארון המותאם לצרכים שלכם. ישנם אנשים שאוהבים חלל יותר מרווח ורוכשים ארונות הזזה לעומת כאלו שהמחיר הוא פקטור יותר בולט עבורם ובוחרים בארונות פתיחה. בנוסף, לאחד נוח להזיז את הדלת ולשני נוח יותר לפתוח אותה כלפי חוץ. לפיכך, לא משנה במה בוחרים העיקר שהארונות יהיו מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ועמידים, יחזיקו לאורך שנים ויהיו באחריות של חברה אמינה.

ארון הזזה

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »