חיפוש

3 חוקים של מיתוג שכל בעל עסק חייב להכיר

לאחרונה שמענו שיש חוקים שכל בעל עסק צריך לדעת על הליך פרסומי. אנו מוכרחים להודות שהמידע הזה היה חדש עבורנו. שכן, אנחנו עובדים כבר תקופה בתחום וחשבנו שאנחנו מכירים אותו באופן מעמיק. כשגילינו שאנחנו לא מכירים את התחום מספיק לעומק, החלטנו לפגוש אנשי פרסום ולשאול אותם מהם החוקים הללו. כך שבעצם עשינו לכם את העבודה. אתם רק צריכים לקרוא את השורות הבאות ולשמוע את הממצאים בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו, כפי שאתם כבר יודעים, תוך ליווי מטעם גורמים שחיים את התחום. שכן, היה לנו חשוב להציג בפניכם מידע מהימן ומעמיק. הגורמים הללו ציינו בפנינו שיש 3 חוקים של מיתוג שלדבריהם, כל בעל עסק צריך להכיר. מדובר בחוקים שיכולים להפוך כל עסק למוצלח הרבה יותר.

 

מהו החוק ה – 1 של מיתוג שכל בעל עסק חייב להכיר?

החוק הראשון שנוגע למיתוג שאתם פשוט חייבים להכיר נוגע להסתייעות בגורמים מקצועיים. שכן, לא פעם, בעלי חברות ועסקים בוחרים למתג את העסק שלהם ולשווק אותו באופן עצמאי. הדבר נובע מסיבות שונות שאין צורך כרגע להרחיב עליהם. מה שחשוב לציין בעניין זה זו העובדה שמיתוג עצמאי עשוי להוביל להתמוטטות של העסק. שכן, בעלי עסקים לא מבינים מספיק בפרסום והם עלולים להביא לא פעם למיתוג שנראה להם מתאים, אך למעשה, הוא עשוי להוביל לכך שלקוחות יראו את העסק שלהם באור שלילי ויבחרו להחרים אותו או שלא לקנות בו. לכן, חשוב להתייעץ עם המומחים, כמו אלו שנמצאים באתר הבא: https://www.gnss.co.il.

 

מהו החוק ה – 2 של מיתוג שכל בעל עסק חייב להכיר?

החוק השני הוא בעצם המשך של הראשון והוא אומר: תקשיבו בסבלנות. אם אתם תוהים מה הכוונה שעומדת מאחורי החוק הזה, מדובר בעצם בעובדה שצוינה לעיל. אנשי הפרסום מכירים את התחום באופן מעמיק. הם יודעים איך לשווק את העסק שלכם על הצד הטוב ביותר. אז פשוט תקשיב בסבלנות. אם משהו לא נראה לכם, תחכו כמה רגעים, תעכלו את ההצעה שנמסרה לכם ורק לאחר מכן תגידו את דעתכם בנושא.

 

מהו החוק ה – 3 של מיתוג שכל בעל עסק חייב להכיר?

החוק השלישי נוגע לאופן מסירת הפרטים אודות העסק. שכן, בשלבים הראשונים של הליך הפרסום, אתם תתבקשו למסור פרטים יבשים אודות העסק שלכם, למשל:

  • מה אתם מוכרים?
  • מי קהל היעד שלכם?
  • מה המסר שאתם רוצים להעביר?

בשלב זה אתם צריכים למסור את כל הפרטים באופן מעמיק. שכן, כך, יתאפשר לחברת הפרסום למתג אתכם באופן הטוב ביותר.

 

לסיום

עד כאן 3 החוקים שכל בעל עסק צריך להכיר בנוגע למיתוג של העסק שלו. כעת, כשכולנו יודעים על החוקים הללו, נותר רק ליישם אותם על הצד הטוב ביותר.

מיתוג עסקי

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »