חיפוש

שלוש סיבות מדוע אסור להשתמש בארגזים משומשים למעבר דירה

מעבר דירה יכול להיות כאב ראש לא פשוט, אז תנו לפליינג קרגו להסיר מעט מטען ממכם על ידי מתן פתרונות אריזה מחוץ לקופסא. הרהיטים היקרים, חפצי האמנות המיוחדים ואפילו פסנתר נדיר יגיעו ליעדם החדש בבטחה באמצעות פתרונות האריזה המתקדמים של חברת פליינג קרגו למעבר דירה בראש שקט.

 

מעבר דירה עם פליינג קרגו

החלטתם לעבור דירה בתוך הארץ או מחוצה לה ל'רילוקיישן' במדינה אחרת, אך הרהיטים היקרים, הציוד המקצועי האישי שלכם, חפצי האמנות המיוחדים וגם הפסנתר הנדיר מהווים אתגר לא פשוט, אבל לא בשביל חברת פליינג קרגו. במחלקת האריזה של החברה צוות המומחים המורכב מנגרים, מסגרים ומהנדסים יבנה עבור חפצי הערך שלכם אריזות שיעמדו בטלטלות ותלאות הדרך ללא קושי וישמרו על היקר לכם גם במסעם הארוך לעיר או לארץ אחרת. לפרטים נוספים אודות מחלקת האריזה של פליינג קרגו הכנסו לאתר החברה: flying-cargo.com

 

אריזות מיוחדות למשלוחים מיוחדים

חברת פליינג קרגו מודעת לכך שגם ללקוחות פרטיים יש אוספים נדירים, חפצי אמנות ורהיטים יקרי ערך או בעלי ערך נוסטלגי שהינו לא פחות חשוב אשר עשויים שלא לעמוד בתלאות הדרך במשאית מעבר רגילה או קרטוני מארז רגילים. לכן מחלקת האריזות עומדת לרשותכם לכל בקשה. המהנדסים, הנגרים והמסגרנים שלנו ישבו איתכם על מנת להבין את הצרכים שלכם ויתכננו אריזות למשלוחים עשויים מעץ, מתכת, ספוגים וריפודים על מנת להבטיח את הגעתו בשלום של הרכוש היקר שלכם.

 

שלוש סיבות מדוע אסור להשתמש בארגזים משומשים למעבר דירה

כאשר אנו צריכים לעבור דירה מעיר לעיר או ממדינה למדינה, החשש הראשוני והמוצדק שלנו הוא לשלמות הרהיטים והציוד האישי שלנו. כל נזק שנגרם להם כתוצאה מן המעבר יחייב אותנו לרכוש מחדש את הפריטים שניזוקו, אך כשמדובר בחפצים נדירים או שלערך הסנטימנטלי שלהם אין תחליף, מומלץ שנעשה כל מאמץ כדי להבטיח את הגעתם בשלום. אלו הסיבות מדוע לא נשתמש בארגזים משומשים למעבר דירה:

  1. אריזות הקרטון המשומשות כבר בלויות ועלולות להפתח לפתע או להקרע.
  2. גודל האריזה לא בהכרח מתאים, ולכן נאלץ לדחוס או לצופף פריטים או לחילופין לאפשר להם להתגלגל בתוך ארגז גדול מדי, מה שעלול לגרום להם להפגע.
  3. שימוש בארגזים של מישהו אחר עשוי להיות לא היגייני עבור מוצרים רגישים.

 

לסיכום

חברת פליינג קרגו מתמחה בשילוח בתוך הארץ ולכל נקודה בעולם. מחלקת האריזה המקצועית מאפשרת פתרונות אריזה לכל מטרה על מנת להגן על חפצי הערך שלכם בזמן מעבר דירה בארץ ובחו"ל. צוות המהנדסים, הנגרים והמסגרים ימצא את הפתרון המושלם עבור הרהיטים, חפצי האמנות והציוד המיוחד שאותם תרצו להעביר כדי שאתם תוכלו להתמקד בדברים החשובים באמת ולעבור בנוחות למקום חדש בראש שקט.

קופסת חבילה

 

אולי יעניין אותך