חיפוש

כמה חשוב שיהיה שטיח בחדר השינה? 

רובנו מבינים ששטיח בסלון הוא מאסט, ועיצוב הסלון לא שלם בלעדיו. עם זאת, שטיחים לחדר השינה הם לא קונצנזוס באותה מידה, והרבה מאוד אנשים בכלל לא חושבים שצריך שטיח בחדר השינה ושזה סתם פריט מיותר שמחייב אותנו לעוד שימוש בשואב אבק. מה האמת? 

עולם השטיחים הוא מגוון ורחב, ונוכל למצוא סגנונות ודגמים רבים של שטיחים. בקרו באתר של קרפטים שטיחים כדי להתרשם מקטלוג השטיחים העצום שתוכלו לבחור מהם, בהתאם לטעם ולצרכים שלכם.  רוב השטיחים שניתקל בהם משווקים כשטיחים לסלון, שהוא כרטיס הביקור העיצובי של הבית ולכן מרבית האנרגיה המושקעת בעיצוב מתועלת אליו; אבל גם בחדר השינה כדאי להניח שטיח יפה, כמובן כזה שמתאים לחדר שינה, לגודלו ולצורתו. במאמר הזה נסביר למה.

 

השקעה בעיצוב – גם בחדר השינה

נכון, זה לא החדר שכל האורחים רואים, אבל זה כן חדר מאוד משמעותי עבורכם וסביר להניח שאתם מבלים בו לא מעט זמן. לכן כדאי להשקיע בעיצוב גם בחדר השינה, ואין הכוונה רק לשטיחים. עציץ ירוק על שידת הלילה במקום שתהפוך למדף אחסון, או תמונה יפה לקיר, ירעננו את החדר וישמחו את הלב. שטיחים, כמו ביתר הבית, יוכלו לספק סגנון ושדרוג לרצפה, במיוחד אם מדובר בריצוף מיושן שאינו לטעמכם.

 

שטיח בחדר השינה – פרקטי ונעים

דמיינו לכם את הסיטואציה הבאה – חודש ינואר, בוקר גשום וסגרירי, אתם מתעוררים לעוד בוקר שבו הדבר האחרון שמתחשק לכם זה לצאת מהפוך, יורדים מהמיטה וכפות הרגליים שלכם נתקלות ברצפה קפואה. לא נעים, נכון? עכשיו דמיינו את אותו תרחיש, רק שהפעם כפות הרגליים שלכם פוגשות שטיח נעים ורך.

ברור מה עדיף. מלבד האפקט העיצובי, לשטיח בחדר השינה חשיבות פרקטית רבה כי הוא מאפשר לנו ללכת יותר בנעימות בחדר, בפרט ברגעים הקריטיים של הבוקר ולפני השינה, ומהסיבה הזו בדיוק, לא כדאי לוותר עליו.

 

כיצד כדאי לבחור שטיח לחדר השינה?

ההיבט הראשון שצריך להתייחס אליו בבחירת שטיח לחדר השינה הוא כמובן גודל החלל. חדר שינה ממוצע אינו גדול, אבל למי מאיתנו שהתמזל מזלו וחדר השינה שלו מרווח במיוחד, אפשר לבחור גם בשטיח גדול יחסית. לאחרים כדאי לבחור שטיח קטן, שלא יעמיס על החדר.

כמו כן, חשוב לבחור שטיח מחומר שנעים לכפות הרגליים שלנו, למשל שטיח שאגי רך. את העיצוב, כמובן, כדאי להתאים לאופי החדר, אך באופן כללי בחדר השינה לא היינו ממליצים להשתולל עם העיצוב, אלא דווקא לבחור משהו רגוע וסולידי.

 

שטיח לחדר השינה – ומה לגבי המחיר?

אולי נדמה לנו ששטיחים הם מוצר יקר, אבל האמת היא שניתן למצוא שטיחים איכותיים, עמידים ויפים גם בעלות שפויה, שתאפשר לנו לאבזר את הבית בכלל ואת חדר השינה בפרט, בלי לקרוע את הכיס. כמו כן זכרו כי בתחום השטיחים, יקר יותר לא בהכרח משמעו עמיד יותר, ולעתים דווקא שטיחים שנקנו בזול יהיו עשויים מחומרים שקל יותר לנקות ולתחזק לאורך זמן.

שטיח בחדר השינה

אולי יעניין אותך