חיפוש

איך לבחור עורך דין רשלנות רפואית

הרפואה היא אחד התחומים המדהימים ביותר שיש. באמצעות ידע, כלים משוכללים והרבה נחישות, הרופאים מסוגלים לטפל גם בפציעות ובמחלות המורכבות ביותר שהאדם מכיר, הכל על מנת לסייע למטופל. לצערנו, ישנם מקרים בהם פעולות הרופאים לא מצליחות.

בחלק מסוים מהמקרים, הרופא מסב נזק למטופל, וייתכן שמדובר ברשלנות רפואית. במקרים הללו, מומלץ לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית להגשת תביעת פיצויים. במאמר הבא נסביר איך לבחור עורך דין כזה, על מנת שעורך הדין שלכם יהיה עורך דין איכותי.

 

מתי תזדקקו לעורך דין כזה?

אתם עשויים להזדקק לעורך דין רשלנות רפואית במספר מקרים רפואיים שונים. המשותף למקרים הללו הוא רופא שמבצע פעולה שמסיבה נזק משמעותי למטופל, מבלי שהרופא עצמו נוקט בכל אמצעי הבטיחות הדרושים על מנת למנוע את אותו הנזק. זוהי למעשה ההגדרה בחוק לרשלנות רפואית. עו"ד רשלנות רפואית יוכל לסייע לכם במקרים הללו, באמצעות הגשתם תביעת פיצויים שיכולה לתרום באופן ממשי להתמודדות עם הנזק שנגרם.

 

שימו לב לניסיון של עורך הדין

אנשים רבים שנפגעים במהלך טיפול רפואי, לא יודעים כיצד לבחור עורך דין רשלנות רפואית מתאים. כדי לבחור עורך דין כזה, מומלץ קודם כל להסתכל על הניסיון שלו בתור עורך דין רשלנות רפואית. כמו שלא תרצו שרופא צעיר יבצע בכם ניתוח מורכב, כך לא תרצו שעורך דין ללא ניסיון יטפל בתיק רשלנות רפואית עבורכם.

תיקי רשלנות רפואית עשויים להיות קשים במיוחד, גם לעורכי דין מיומנים עם ותק. בסופו של דבר, הרופאים לא רוצים לפגוע במטופלים שלהם, והגבול עשוי להיראות דק בין רשלנות לבין טעות מקצועית, שעליה לא ניתן להגיש תביעת פיצויים. לכן, מוטב שתשתמשו בשירותים של עורך דין עם ניסיון, שידע בהסתמך על הידע שלו ועל החוויות המקצועיות שלו להבחין בין סיטואציות שונות.

 

מקרים קודמים

מצאתם עורך דין שנראה לכם מספיק טוב, עם כמות ניסיון מרשימה? ניסיון אינו שווה לוותק, אל תטעו, לכן בדקו אם הניסיון שלו הוא אכן חיובי. תוכלו לברר באילו תיקים ייצג עורך הדין הזה ולהבין האם מדובר בעורך דין שמצליח לייצג ברוב המקרים את הלקוחות שלו בצורה טובה, או בעורך דין שיכול להיכשל בבית המשפט ולא לסייע לכם.

 

התרשמות אישית

אתם יכולים להקשיב להמלצות של לקוחות קודמים של עורך דין מסוים, או לשמוע ממכרים וממשפחה על עורך דין שלדעתם יכול לסייע לכם, אך בסופו של דבר אין תחלופה להתרשמות האישית שלנו מבעל מקצוע.

הדרך הטובה ביותר להתרשם מעורך דין רשלנות רפואית, היא באמצעות קביעת פגישת ייעוץ. בפגישה תוכלו להציג את המקרה שלכם ולהבין מעורך הדין מה ניתן לעשות. בנוסף, תוכלו להתרשם מהאישיות שלו, מהידע המקצועי שלו ולשמוע מה הוא מייעץ לכם לעשות וכיצד.

עוד רשלנות רפואית

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »