חיפוש

מצא חסכונות והבטח כיסוי הולם

דו"ח הר הביטוח הוא אמנם דו"ח המרכז את נתוני הביטוחים המופיעים על שם המבוטח. אבל גם לאחר הנפקת הדו"ח, מי שרוצה לייעל את הביטוחים שלו צריך להכיר את הנתונים ולמפות אותם בצורה נכונה. היחס אל דו"ח הר הביטוח הוא כמו אל קיצור דרך שמאפשר לקבל את הנתונים החסרים, אך הוא לא פותר את הבעיות והוא לא מונע את הצורך בבדיקת הנתונים.

איך מנפיקים את דו"ח הר הביטוח?

משרד האוצר הקים את אתר הר הביטוח המנגיש מידע ביטוחי לכל ציבור המבוטחים בישראל. כל מבוטח יכול להיכנס לאתר, להזין פרטים מזהים לאימות הנתונים וכך, לאחר בחירת חיפוש ביטוחים, רשימת כל הביטוחים הרשומים על שמו במערכת, תופיע בפניו, את הנתונים הללו ניתן לייצא לדו"ח הר הביטוח המרכז את כל הנתונים. הנפקת הדו"ח היא פשוטה וחינמית. למי שמעדיף חיים קלים, יכול לפנות לצוות סוכנות הביטוח ארנפלד המנגישה שירות הנפקת דו"חות הר הביטוח לפונים אליה. הנפקת דו"ח זה היא ללא עלות. מוזמנים לפנות לצוות באמצעות הקישור: https://erenfeld-ins.co.il.

איך מייעלים את הביטוחים הקיימים?

לאחר שיש לכם את הדו"ח בידיים, הביטוחים עדיין לא השתנו. התיק הביטוחי נשאר אותו דבר כמו שהוא היה קודם לכן. כדי לייעל אותו צריך למפות את נתוני הדו"ח. בשלב הראשון עברו שורה אחר שורה בדו"ח ובדקו מה כולל כל ביטוח. האם אתם צריכים את הביטוח הקיים? האם מדובר בביטוח מיותר / יקר מידי /  לא נותן מעטפת ביטוחית מספקת וכו'. באמצעות בדיקת כל נתון, ניתן לאתר ביטוחים כפולים ולחסוך הרבה כסף.

מניעת חסר ביטוחי

חסר ביטוחי הוא מצב בו המבוטח מגלה שהביטוח שיש לו לא נותן מענה מספק למקרה הביטוחי שארע לו. זה יכול להיות צורך בטיפול בריאותי שחברת הביטוח לא מממנת והמבוטח נאלץ להוציא מכיסוי תשלומים יקרים. כדי למנוע חסר ביטוחי, חשוב לבדוק בדו"ח את רכיבי כל הביטוחים.

מניעת כפל ביטוחי

כפל ביטוחי הוא מצב בו המבוטח משלם על יותר מביטוח אחד. למרות התשלום הכפול, הוא לא מקבל בזמן אמת פיצויים גבוהים יותר ולכן, כאשר יש יותר מביטוח אחד, חשוב לבטל אותו.

ייעול והתאמת הביטוחים הקיימים

שוק הביטוח מתפתח ללא הרף, יש תחרות גבוהה בתחום, כל חברת ביטוח מציעה תנאים אחרים למצטרפים אליה ומבוטח חכם יבדוק אחת לשנתיים את מצב הביטוחים שלו ביחס להיצע הקיים בשוק. האם הוא יכול לקבל את אותה התמורה במחיר נמוך יותר? האם הביטוחים שלו עונים לצרכים שלו או שיש ביטוחים שניתן לבטל בגלל שהם הפכו למיותרים? כל נתון צריך בדיקה וכדי לייעל את הבדיקה, רבים מבקשים מאיש מקצוע שיבצע עבורם בדיקת נתונים מקיפה. מוזמנים גם אתם להנות מייעול התיק הביטוחי במינימום מאמץ, פנו לארנפלד ביטוחים והם כבר יעשו עבורכם את העבודה.

אולי יעניין אותך