חיפוש

מנעולן מורשה מול מנעולן שהוא לא

אם יש לכם תקלה כלשהי באחת מהדלתות בבית, באחד מהמנעולים או באחד מהצילינדרים, ברור מדוע אתם רוצים לתקן את העניין כמה שיותר מהר. מה עושים בנידון ואל מי פונים? רצוי להזמין מנעולן, כי איש מקצוע כזה יוכל לעזור לכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

 

בדקו עד כמה המנעולן שלכם באמת מומחה

נתחיל מהשורה התחתונה ונאמר שרק מנעולן מורשה יהווה אופציה באמת טובה. כאשר אתם פונים אל מנעולן מורשה אתם למעשה יכולים להיות בטוחים שהוא למד את התחום, עשה קורס מקצועי וגם קיבל את האישורים שצריך כדי לעבוד בתחום הזה.

לעומת זאת, אם תפנו אל מנעולן שהוא לא מורשה, אתם לא באמת יודעים היכן ואיך הוא רכש את ההשכלה ואתם גם לא יודעים דבר על היושר שלו. לכן חשוב מאוד, אם כבר רוצים להזמין מנעולן ולתת לו לטפל בבעיה, להזמין את איש המקצוע הטוב ביותר שקיים.

 

מה עוד כדאי לבדוק לגבי המנעולן שאתם מזמינים?

למען האמת, יש כל כך הרבה מנעולנים שעובדים באזורים שונים בישראל, כך שברור מדוע אתם צריכים לבדוק היטב אל מי אתם מתקשרים. אנחנו מציעים לכם לברר:

  • האם מדובר על מנעולן מורשה או לא?
  • כמה שנות ניסיון יש לו בתחום?
  • האם הלקוחות האחרים שלו ממליצים עליו?
  • איזה סוג של שירות הוא מציע?
  • האם מדובר על מנעולן שנותן שירות בפריסה ארצית?
  • האם הוא מציע שירות מעכשיו לעכשיו?

 

אומנם זה נכון שכדי לברר את כל הדברים האלה צריך להשקיע כמה רגעים, אך בפועל זה כדאי. אתם תראו שבצורה כזאת בחירת המנעולן תהיה פשוטה וקלה יותר כך שרצוי לשים לב לכל הפרטים שיכולים להיות רלוונטיים עבורכם.

 

האם תמיד מנעולן מורשה יגבה מכם יותר לעומת מנעולן שאינו מורשה?

כמובן שאם אדם הלך, למד את התחום וגם הוציא את כל האישורים שצריך כדי להיות מנעולן מורשה, הוא יגבה מכם לרוב סכום קצת יותר גבוה. מצד שני, הוא גם ייתן לכם את הביטחון שהוא עושה עבודה חוקית והרבה יותר מקצועית, כך שלא כדאי להתפשר על הנקודה המשמעותית הזאת.

מצד שני, אתם גם לא חייבים להסכים לשלם כל סכום שדורשים מכם, כי בסופו של דבר, לא צריך לשלם על החלפת מנעול כמו על דלת חדשה. יש אומנם תקלות חמורות יותר מאחרות שדורשות יותר ידע או כלים ספציפיים, אך בפועל, אנחנו רואים שלא תמיד צריך לשלם למנעולן מחירים מופקעים.

אתם תראו שבסופו של דבר, אחרי שהמנעולן ילך ויתקן עבורכם את הדברים, לא תצטערו על שבחרתם באיש מקצוע שאפשר לסמוך עליו. כך תוכלו להיות בטוחים שהתקלה לא תחזור על עצמה ושבאמת תיקנו עבורכם את הכול בצורה מקצועית, טובה ושתוכלו ליהנות מהמנעול החדש לאורך שנים רבות.

מנעולן עובד על דלת

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »