חיפוש

מה כולל ניקיון לאחר שיפוץ?

לפני כמה ימים שמענו על מקרה מצער שאירע לאדם מבוגר שהזמין מנקה פרטי לביתו לאחר שיפוץ. לדבריו, המנקה ציין בפניו כי יבוצע הליך ניקיון מקיף תוך זמן קצר במיוחד. אותו אדם שמח לשמוע כי בקרוב מאוד יוכל לחזור להתגורר בביתו, אך ברגע שקיבל את המפתח לידיו, לאחר הליך ה"ניקיון" המהיר, הוא גילה כי הבית לא נוקה דיו.

מקרה זה גרם לנו לצאת ולבדוק מה כולל ניקיון לאחר שיפוץ, כדי לאפשר לאחרים ללמוד מהמקרה ולברר את הפרטים מראש.

 

הקדמה – מה עליכם לדעת רגע לפני שתזמינו חברת ניקיון במצב שכזה?

אל דאגה, אנחנו נציג בפניכם את כל האינפורמציה שנוגעת לניקיון המקיף שצריך להתבצע לאחר השיפוץ. קודם כל, עליכם להכיר ב – 2 דברים חשובים:

  1. אתם צריכים לשוחח עם קבלן השיפוצים לפני סיום העבודה. שכן, עליכם לברר עמו מה צפוי להיות מצב הדירה. כך תוכלו לדעת אם תהיה בדירה כמות גדולה של פסולת, אם יהיו כתמים של צבע על הרצפה ועוד
  2. עליכם לערוך בירור מעמיק אודות חברת ניקיון מומלצת ומוסמכת

חשוב מאוד שתיישמו את שני הדברים הללו שיבטיחו לכם ניקיון מקיף של הדירה.

חברת ניקיון

מה כולל הניקיון שמתבצע לאחר שיפוץ?

אם שוחחתם עם קבלן השיפוץ טרם יצירת הקשר עם חברת ניקיון, עליכם ליידע את הנציג מטעמה אודות דברים חריגים, כמו למשל: הימצאות של אשפה בכמות גדולה בבית, אזורים מסוימים שבהם יש צורך בניקיון מעמיק במיוחד ועוד. לאחר מכן, תוכלו להיות בטוחים כי הניקיון המעמיק שיתבצע על ידי חברת ניקיון אחרי שיפוץ מומלצת צפוי לכלול את ההליכים הבאים:

  • ניקיון יסודי של שאריות בנייה שנותרו בדירה, כמו מריחות של רובה וכו'
  • שאיבה של נסורת מארונות הבית
  • ביצוע ניקיון מעמיק של רצפות הבית והפנאלים
  • ניקוי של תריסי הבית והחלונות
  • ניקוי מעמיק של המפסקים, השקעים וכלים סניטריים שונים

 

עובדה חיונית שחשוב שתכירו

אנחנו כאן כדי לומר לכם שלא כל חברות הניקיון מוכנות לפנות את הפסולת. במצבים שבהם מדובר בפסולת חריגה, החברה יכולה להדיר אחריות. שכן, זו האחריות של קבלן השיפוצים. זו הסיבה שציינו בפניכם כי חשוב לוודא את העניין מראש. במקרים מסוימים, החברות מסכימות לפנות את הפסולת תמורת תשלום נפרד שמתבצע מראש.

 

בחירה בחברת ניקיון מומלצת – איך עושים את זה?

אם אתם רוצים להיות בטוחים שבחרתם נכון, עליכם לערוך בירור מעמיק אודות חברות ניקיון מומלצות. אנו מציעים לפרסם פוסט ברשתות החברתיות כדי לקבל המלצות או לקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים בלשונית הביקורות של גוגל.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה כולל ניקיון לאחר שיפוץ. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים החשובים, כך שעליכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהיות בטוחים שפעלתם נכון.

שיפוץ

אולי יעניין אותך