חיפוש

מעבר מהפרינט לדיגיטל למעצבים גרפיים

לא מדובר בחידוש כלשהו הרי הדבר גלוי וידוע- בשנים האחרונות מתבצע מעבר חד וברור מעולם הדפוס אל עולם המסכים והדיגיטל. הכל התחיל בראשיתה של המהפכה הטכנולוגית שחוללה שינויים דרמטיים והציפה את החברה כולה בחידושים טכנולוגיים מהפכניים. כל זה הביא למצב הקיים היום, בו אנו כמעט ולא עושים שימוש בפריטים המודפסים ובאופן גורף. ביצענו מעבר מלא לשגרה אחרת, נוחה, מהירה, נגישה, זמינה ודיגיטלית בעיקר. הגרסה הדיגיטלית של ספרים, עיתונים וכל היוצא בזאת הפכה לאופציה האולטימטיבית והנפוצה ביותר בקרב האוכלוסייה העולמית. גם תחום העיצוב הגרפי הושפע מהמעבר המדובר ולמעשה נולד עקב אותו המעבר כפתרון ומענה לתופעת הדיגיטל על פני הדפוס.

מחשב נייד

המעצבים הגרפיים נהנים יותר

הסערה הטכנולוגית שהתרחשה ועודנה מתרחשת, ממשיכה לפעול בקצב מהיר וסוחף. היא יצרה עולם חדש ווירטואלי ששכח מה זה לפתוח ספר, לחפש מספר טלפון בדפי זהב, לקרוא עיתון ואנציקלופדיה. העולם במצב הנוכחי, מבוסס בעיקר על האמצעים הדיגיטליים על כל סוגיהם- טלוויזיה, סמארטפון, אייפד ועוד. ואם להגיד את האמת,  המציאות שנוצרה עשתה רק טוב עבור המעצבים הגרפיים. כיום, בעת המודרנית והמשוכללת, הפריטים והמסכים הווירטואליים השתלטו על פני החברה הבינלאומית והכתיבו את חוקי המשחק. המעצב הגרפי רק נהנה מהמעבר אל הדיגיטל מפני שזהו מהות ומקור עבודתו שכן תחום הגרפיקה הוא חלק בלתי נפרד מעולם המחשוב ולמעשה המחשב הוא התשתית לכלל היצירות בעיצוב הגרפי. דמות המעצב הגרפי עובדת ללא הרף עם המחשב תוך שיתוף פעולה מלא. על כן, ניתן להסיק שכל עוד אנו מצויים ונתונים תחת ההשפעה המתמדת של קדמת הטכנולוגיה ובמעבר האבסולוטי אל מסכי הדיגיטל, נמצא שמשתלם ועוד איך להיות מעצב גרפי ולפתח קריירה בתחום. נכון להיום, ניתן להסכים על דבר אחד ועוד שלאור המציאות העכשווית, תחום הגרפיקה לא הולך לרדת מן הפרק, לפחות לא בעשורים הבאים.

מעצב גרפי: להיות או לא להיות?

שאלה שתפסה כל אחד ואחד מאיתנו בשלב כלשהו בחיים ותמשיך להיות רלוונטית שנים קדימה לדורות רבים היא במה הכי כדאי לנו לעבוד על מנת לצאת מורווחים ככל הניתן. במידה ואתם מגדירים את עצמכם כאנשים סופר יצירתיים בעל חוש עיצובי וידיים של אומן, ובאותה המידה עולם ההייטק והדיגיטל מושך אתכם, קריירה כמעצב הגרפי יכולה להיות המקצוע הבא שלכם שיגשים את כלל רצונותיכם. חשבו לעומק ותסיקו את המסקנות בעצמכם, היום שווה להיכנס לתחום הגרפיקה משום שהוא רק הולך ומתחזק וצפוי להמשיך להתעצם. לכן, מומלץ לבחור במסלול שיניב את הרצוי. לימודי עיצוב גרפי UI- UX סדרו לכם את המשרה הבאה בתחום המבוקש והנחשק ויפיחו בכם חיים וצבע..

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »