חיפוש

מהם הדגמים הכי אפנתיים בין שלל משקפי השמש

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות האופנתית של משקפי השמש – על כן חברות הייצור מיישרות קו ומחדשות את הדגמים משנה לשנה, כך שהמגוון הקיים בשוק בהחלט רחב ומגוון מאוד. במאמר הבא נסקור מהם הדגמים הכי אפנתיים בשוק שתוכלו להתאים בקלות לכל לוק קייצי.

אם בעבר הרכבת משקפי השמש הייתה אך ורק מטעמי בריאות – היום אנו משתמשים במשקפי השמש כאקססוריז אופנתי לכל דבר ועניין, שכן משקפי שמש יכולים לשדרג את ההופעה הכללית שלנו ולהפוך אותה לנועזת ומיוחדת.

אמנם החשיבות הבריאותית של משקפיי השמש אינה דבר של מה בכך, שכן מטרתם היא להגן על העיניים שלנו מפני נזקי השמש – אך אם אפשר לשלב את העולמות וליהנות מכולם, אז למה לא בעצם?

 

משקפי שמש חתוליות

הטרנד של משקפי השמש החתוליות אמנם לא חדש, אלא פרץ לחיינו בשנות השמונים, אבל הוא לגמרי כאן כדי להישאר.

משקפי השמש החתוליות, כשמם כן הם – צורתם חתולית ושפיצית, הקצוות החיצוניים של המשקפיים מתעגלים כלפי מעלה, כעין החתול.

לכל הדגמים של משקפי השמש החתוליות אמנם יש את אותה הצורה, אך ניתן למצוא אותם במגוון צבעים והדפסים נועזים ומיוחדים – התאמת זוג משקפי השמש ללבוש תהיה כבר קלה, שכן הם יכולים לשדרג את הלוק הבסיסי ביותר, במיוחד אם מדובר בג'ינס וטי – שירט.

 

משקפי שמש עם שרשרת

מדובר בטרנד יחסית ישן שחזר אלינו בשנתיים האחרונות – משקפי שמש נתלים על שרשרת יפה שאותה נתלה על הצוואר. מדובר בפתרון די פרקטי, מעבר להיבט הויזואלי המהמם, שכן משקפי השמש נתלים עלינו בכל עת והרכבתם נוחה ולא מסורבלת.

ניתן להחליף את השרשרת אחת לתקופה ולשחק מעט עם התאמת הצבעים בין צבעי השרשרת לצבעי המשקפיים, ובין צבעי השרשרת לצבעי הבגדים שלנו – ולכן מדובר בשידרוג אופנתי מדהים ושימושי.

 

משקפי שמש עם מסגרת מרובעת

הטרנד של משקפי השמש בעלי מסגרת מרובעת פרץ לחיינו בקיץ הקודם והוא ממשיך להישאר איתנו גם בקיץ הקרוב.

משקפי השמש בעלי המסגרת המרובעת בעלי נוכחות מרשימה, הם מחמיאים לתווי הפנים שלנו ומתאימים במיוחד ללוק משרדי וקלאסי יותר, וגם ליום סידורים שגרתי.

לסיכום, בין אם הטעם האישי שלכם בבגדים הוא קליל ובסיסי ובין אם אתם דווקא אוהבים את הסגנון הנועז יותר – בלי משקפי שמש הלוק הקייצי שלכם אינו שלם. כעת כשאתם מכירים את הטרנדים החמים ביותר בשוק, תוכלו להתאים את הלוק הקייצי שלכם לדגם משקפי השמש הנכון, ולבלות את הקיץ הקרוב כשאתם נראים במיטבכם – נסו לשחק מדי פעם עם התאמת צבעי משקפי השמש לבין הבגדים, וזכרו שעונת הקיץ מקבלת ומברכת גם את התאמת הצבעים הנועזת ביותר.

משקפי שמש

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »