חיפוש

מהי הדרך הכי טובה לניקיון במקלחת

כל אחד מכיר את הרגע הזה שבו הוא מסתכל על המקלחת לאחר שניקה אותה ביסודיות. הוא מביט מרחוק ורואה שיש כמה פינות ואזורים שנשארו מלוכלכים לחלוטין. מצב זה מתרחש מידי יום בבתי אב רבים ברחבי הארץ והעולם. גילינו את העניין הזה ממש לאחרונה, כששוחחנו עם חברים שהתוודו כי מדובר בתרחיש שמתסכל אותם. לכן, יצאנו לבדוק מהי הדרך הטובה ביותר לניקיון המקלחת. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות יחד.

 

חשבתם שיש דרך אחת? בטח תשמחו לגלות שיש 3 דרכים

כשיצאנו לבדוק את הנושא עם מי שיודעים דבר או שניים על ניקיון, היינו בטוחים שנחזור לכאן עם דרך אחת שתאפשר לכולנו לדעת איך אפשר לנקות את המקלחת על הצד הטוב ביותר. לאחר זמן מה של בירור מעמיק,  התגלה לנו כי יש דרך עיקרית שמתחלקת ל – 3 דרכים שנוגעות לשימוש בחומרים איכותיים. הנה פירוט קצר אודותיהן:

  • הדרך הראשונה: הסתייעות בחברת ניקיון חיצונית
  • הדרך השנייה: ניקיון יסודי עם חומץ ומים חמימים
  • הדרך השלישית: ניקיון עם לימון ומים חמים

בשורות הבאות נציג בפניכם בקצרה את המידע שעליכם לדעת לגבי כל אחת מהדרכים.

חשבתם שיש דרך אחת בטח תשמחו לגלות שיש 3 דרכים

הדרך הראשונה: הסתייעות בחברת ניקיון חיצונית

הדרך שנבחרה כמקובלת ביותר היא הסתייעות בחברת ניקיון. מדובר בעצם בחברה שתשלח אליכם עובד ניקיון שינקה את המקלחת עבורכם. אנו סבורים כי רבים בחרו באפשרות זו, בגלל שהיא הבטוחה והנוחה ביותר. אם תחליטו לבחור בדעת הרוב, כדאי שתיכנסו אל הקישור הבא ותיצרו קשר עם חברת ניקיון מומלצת ומוסמכת: https://www.cln.co.il.

הדרך הראשונה הסתייעות בחברת ניקיון חיצונית

הדרך השנייה: ניקיון יסודי עם חומץ ומים חמימים

מסתבר שיש מי שבוחרים להשאיר את חומרי הניקוי הכימיים בצד. שכן, קיבלנו המלצות רבות על ניקיון המקלחת תוך שימוש בחומץ ומים חמימים. מי שעושים זאת ציינו בפנינו כי החומץ מאפשר להוריד את הכתמים הקשים ביותר מהמקלחת. אם תרצו לנסות את דרך זו, תצטרכו להכין מראש את הפריטים הבאים:

  • סקוץ'
  • 4 כפות חומץ
  • כוס מים חמימים
  • קערה

 

הדרך השלישית: ניקיון עם לימון ומים חמים

יכול להיות שאתם כבר יודעים זאת. עבורנו זה חידוש של ממש. שכן, עד הרגע שבו יצאנו לבדוק את הנושא, לא ידענו שאפשר לנקות את הבית עם לימון. יש מי שציינו בפנינו כי הם מנקים ישירות עם הלימון, בעוד אחרים אמרו שהם סוחטים את המיץ מהלימון אל תוך קערה, אליה מוסיפים מים חמימים. לאחר מכן, צריך להשתמש בסקוץ' חזק ולשפשף את האזורים שדורשים ניקוי.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם להכיר את הדרך הטובה ביותר לניקיון המקלחת שלכם – ניקיון תוך שימוש בחומרים איכותיים בלבד. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה הדרושה, כך שנשאר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולקנות את המקלחת על הצד הטוב ביותר.

מהי הדרך הכי טובה לניקיון במקלחת

אולי יעניין אותך