חיפוש

למה שאני אזמין לוכד עכברים ולא אלכוד אותם בעצמי?

מקרה שאירע לפני כמה ימים במשרד שלנו וכלל מעורבות של עכבר חצוף, גרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף שיציג בפני כל אדם באשר הוא את הסיבות להזמנת לוכד עכברים. הכותרת שנכתבה לעיל היא ציטוט של שמעיה, המעסיק שלנו. שכן, לפני שהאירוע התקיים, שמעיה חשב שהוא גיבור גדול. הישארו אתנו ותגלו למה כדאי לכם להזמין לוכד עכברים ולא ללכוד אותם בעצמכם.

 

למה כדאי להזמין לוכד עכברים? הסיבה ה – 1 : בגלל שאתם לא רוצים להינשך

אנחנו לא רוצים להלחיץ אתכם ובכל זאת, המדריך הנוכחי נכתב כדי להעלות את המודעות בנושא. יש מידע שחשוב שתדעו על עכברים – הם יכולים לנשוך אתכם. מדובר במצב שראוי להימנע ממנו ולא רק בגלל שזו סיטואציה שעשויה להיות כואבת. שכן, עכברים, כידוע, מסתובבים בביוב ובתוך פחי האשפה. הם לא נושאים עליהם ניחוחות של בושם ומקלחת רעננה. מה הם כן נושאים על עצמם? חיידקים והרבה מהם. אתם רוצים להימנע ממצב של נשיכה, בגלל שהדבר יגרום לכם ללכת אל קופת החולים כדי לקבל זריקות שימנעו התפתחות של מחלות. אז תעשו לעצמכם טובה ותזמינו לוכד עכברים.

 

למה כדאי להזמין לוכד עכברים? הסיבה ה – 2 : בגלל שאתם רוצים שהוא ייתפס בהקדם

אנשים שאין להם ניסיון בלכידה של עכברים עשויים להמתין ימים ארוכים ולעיתים אף שבועות עד שהעכבר נלכד במלכודת שהטמינו לו. יש עכברים חכמים שיודעים לתפוס את הפיתיון מבלי להילכד בתוך המלכודת והדבר גורם לתסכול רב. אנחנו כאן כדי להציע לכם ליצור קשר עם לוכד עכברים שיבצע את הלכידה תוך זמן קצר.

 

למה כדאי להזמין לוכד עכברים? הסיבה ה – 3 : כי אתם לא רוצים שותף עכבר בדירה או במשרד

אף אחד לא רוצה שיהיה לו שותף עכבר בדירה, בבית או במשרד. מי שמוצא את עצמו מוקף בעכברים, חושב רק על העניין הזה ולא על שום דבר אחר. אנחנו יכולים להגיד לכם מניסיון, שהסתובבנו ברחבי המשרד וכל מה ששמענו (אנחנו לא יודעים אם זה היה הדמיון שלנו או המציאות) קולות צפצוף של עכברים. מדובר בסיטואציה שעדיף להימנע ממנה.

עכבר

תזמינו לוכד עכברים וזהו

אנחנו לא צריכים להכביר יותר במילים. הצגנו בפניכם 3 סיבות להזמין לוכד עכברים. אנו סבורים שאם אתם אנשים שמבינים עניין, כבר עצרתם בסיבה הראשונה או השנייה ויצרתם קשר עם לוכד מומלץ. אם טרם עשיתם כך, כדאי שתדעו כי עליכם לערוך בירור ברחבי הרשת אודות לוכד שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בלכידת עכברים
  • לוקח איתו את העכברים שנתפסו
  • יכול להגיע בהקדם האפשרי ללא דיחוי

 

לסיום

עד כאן המדריך שהסביר לכם למה אתם צריכים להזמין לוכד עכברים ולא ללכוד אותם בעצמכם. נאחל לכם שתבחרו נכון ותזמינו לוכד.

בעל חיים

אולי יעניין אותך