חיפוש

4 יתרונות ללקיחת עו"ד תאונות עבודה

רבים מאיתנו מבלים שעות רבות מהיום שלנו בעבודה, כשפעמים רבות מקום העבודה אף הופך למעין בית שני עבורנו. השהות הממושכת שלנו בעבודה, בין אם מדובר בעבודה פיזית ובין אם בעבודה משרדית, גורמת לכך שתאונות עבודה הן תופעה די שכיחה, איתה מומלץ להתמודד באמצעות עו"ד תאונות עבודה

 

תאונת עבודה – יכולה לקרות לכל אחד

שגרת החיים של רבים מאיתנו כוללת מספר רב של שעות מהיום במקום העבודה, עד שפעמים רבות ניתן להגדיר את מקום העבודה שלנו כבית השני שלנו. מטבע הדברים, השהות הממושכת בעבודה, כמו גם בדרך אליה, מעלה את הסבירות לכך שיתרחשו תאונות שונות, הנפוצות ומתקיימות בכל עבודה – פיזית ומשרדית כאחת, אשר מלבד הסבל ועוגמת הנפש הרבה, עלולות גם לפגוע ביכולת ההשתכרות שלנו ובאובדן ימי עבודה יקרים.

לצערנו, תאונות עבודה הן תופעה שכיחה למדי, כשהחוק מגדיר את תאונת העבודה כתאונה שהתרחשה תוך כדי העבודה, או עקב העבודה. כאמור, לתאונות העבודה השונות ישנן השפעה מהותית על חיינו – הן מבחינת ההיבט הפיזי – גופני והן מבחינת ההיבט הכלכלי ולכן, בכל מקרה של תאונה יש להתייעץ עם עו"ד תאונות עבודה, לבירור ובחינה פרטנית של המקרה, על מנת שתוכלו לקבל את הפיצויים הראויים המגיעים לכם.

 

מה תפקידו של עו"ד תאונות עבודה?

עולם המשפט ועריכת הדין מורכב משלל נושאי התמתחות מיוחדים וספציפיים, כאשר אחד התחומים המהותיים הוא דיני נזיקין. תאונת עבודה היא למעשה חלק מדיני הנזיקין ולכן, חשוב לבחור עו"ד המתמחה בדיני נזיקין בכלל ובתחום תאונות עבודה בפרט. אך מלבד החשיבות של תחום ההתמחות, כדאי שנבין מהו תפקידו של עו"ד תאונות עבודה.

תפקידו של עו"ד תאונות עבודה מתחיל למעשה בבדיקה ובחינת המקרה, עוד משלב התאונה, בכדי להבין ולבחון היטב אם אכן ישנה עילה לתביעה ולהעריך, בהתאם למקרי עבר ותקופת הניסיון שהוא צבר, לאילו סכומי פיצויים ניתן להגיע.

 

כל היתרונות שבלקיחת עו"ד תאונות עבודה

ללקיחת עו"ד לתאונות עבודה ישנם מספר יתרונות בולטים, ביניהם:

  • ידע מקצועי – המשפט המפורסם אומר כי "ידע שווה כוח" והוא נכון במיוחד כשמדובר בסוגיות משפטיות בעלות סעיפים ותת סעיפים, המתעדכנים ומתחדשים מעת לעת, בהתאם לתקדימים ומקרי עבר.

 

  • בירוקרטיה – ניהול תביעה והמצאת המסמכים הרלוונטיים כרוכים בבירוקרטיה רבה, העלולה להיות מתישה ומאתגרת במיוחד עבור האדם הממוצע, בטח לאחר שעבר מקרה של תאונה. בירוקרטיה אותה ניתן לחסוך באמצעות פנייה לעו"ד תאונות עבודה מקצועי ומנוסה.

 

  • הכרת הליכי התביעה – ביטוח לאומי, כמו גם חברות הביטוח השונות, נוטות להערים קשיים שונים בעת הדרישה לקבלת פיצויים ולכן חשוב לנהל את התביעה עם עו"ד שמכיר את דרכי ההתנהלות המשפטיים הנדרשים.

 

  • אחוזי הצלחה גבוהים – הצלחת התביעה שלכם והשגת כספי פיצויים גבוהים ככל האפשר, הם אינטרס משותף גם לעורך הדין לתאונות עבודה, היות ומדובר במוניטין שלו.

עורך דין תאונות

 

אולי יעניין אותך