חיפוש

טיפים לשמירה על נוחות בזמן לבישת חיתולים למבוגרים

מבוגרים שעושים שימוש בטיטולים מוצאים את עצמם לא פעם חווים אי נוחות מסיבה כזו או אחרת. מדובר בעניין די מורכב. שכן, רבים מהם נמנעים מלהתייעץ בנושא עם גורמים מוסמכים מתוך בושה. אנחנו מצאנו את עצמנו עונים למבוגרים שונים על שאלות בנושא זה והחלטנו להוציא מדריך שיספק את הטיפים החשובים ביותר עבור כל דורש. אם אתם רוצים לדעת מהם הטיפים הללו, כדאי שתישארו אתנו ותגלו.

 

הטיפ ה – 1 לשמירה על נוחות במהלך לבישת החיתולים: הקפידו על החלפה בתדירות גבוהה

הטיפ הראשון שעליכם להכיר מקרוב נוגע לתדירות ההחלפה של החיתול. שמענו לא מעט על מבוגרים שמעדיפים להישאר עם אותו חיתול עליהם, למרות שהוא ריק מתכולה. ההמלצה שלנו היא להחליף את החיתולים בכל 3 שעות בכל מצב שהוא. החיתול עשוי להיות יבש, ובכל זאת, עשויים להצטבר בו חיידקים שמובילים לעיתים להתפתחות פטריות ובעיות שונות בעור. החלפה תדירה של החיתול צפויה למנוע את המקרים הללו.

הטיפ ה – 1 לשמירה על נוחות במהלך לבישת החיתולים הקפידו על החלפה בתדירות גבוהה

הטיפ ה – 2 לשמירה על נוחות במהלך לבישת החיתולים: אווררו את האזור

יש מי שלובשים טיטולים למבוגרים לאורך כל שעות היממה ללא הפסקה. גורמים מקצועיים ממליצים להימנע ממצב שכזה ולאפשר לאזור להיות מאוורר לפחות למשך 10 – 15 דקות כשניתן. שכן, אוורור של המקום מונע התפתחות של חיידקים ומפחית את הסיכוי שיתקיים גירוי בעור.

הטיפ ה – 2 לשמירה על נוחות במהלך לבישת החיתולים אווררו את האזור

הטיפ ה – 3 לשמירה על נוחות במהלך לבישת החיתולים: תרכשו חיתולים איכותיים בלבד

חשוב מאוד לקנות חיתולים איכותיים בלבד. כאלו שנכתבו עליהן המלצות רבות ברחבי הרשת. בחירה בחיתולים שכאלה תאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם מפחיתים את הסיכוי לסבול מחוסר נוחות. גילינו כי רבים סובלים מתחושת אי נעימות בגלל שבחרו בחיתולים פשוטים שגורמים לגירוי וגירוד באזור המתניים.

אם אתם רוצים להיות בטוחים כי אתם קונים חיתולים מומלצים ואיכותיים, עליכם להיכנס אל הקישור הבא ולבצע רכישה איכותית: https://www.chemitec.co.il.

 

הטיפ ה – 4 לשמירה על נוחות במהלך לבישת החיתולים: מרחו משחות בעת הצורך

אם גיליתם כי התפתח גירוי בעור באזור החיתול, עליכם להשתמש במשחה ייעודית. יש מי שמעדיפים להימנע משימוש במשחות אלו, בעקבות חשש לבקש אותן מהרוקח בקופת החולים או בבית המרקחת השכונתי. ראוי לציין כי מדובר במשחות שמתאימות לכל אדם באשר הוא ואין סיבה לחשוש מכך. אם אתם מעדיפים לבצע הזמנה של משחות אלה, דעו כי תמיד ניתן לבצע משלוח אונליין ולקבל את המשחות עד פתח הדלת שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה הם הטיפים החיוניים שצריך להכיר מקרוב כדי לשמור על נוחות מקסימלית בזמן לבישת חיתולים למבוגרים. בשלב זה יש בידיכם את כל הפרטים החשובים, כך שנותר לכם רק ליישם את הטיפים האלה בהקדם ולהרגיש תחושת הקלה תוך זמן קצר.

טיפים לשמירה על נוחות בזמן לבישת חיתולים למבוגרים

אולי יעניין אותך