חיפוש

5 טיפים לבחירת ביטוחים

כאשר בוחרים ביטוח, צריך לבדוק נקודות מסוימות כדי להבין אם מדובר בביטוח משתלם או אחד המתיימר להיראות כזה… סיקרנו כאן עבורכם טיפים בתקווה שהם יסייעו לכם בבחירת הביטוח שאתם צריכים. 

 

על מה חשוב לשים דגש בבחירת הביטוח?

לפני שנתחיל נודה לצוות סוכני הביטוח של ארנפלד סוכנות לביטוח בע"מ שסייעו לנו בהנגשת מידע לעריכת הכתבה. אם אתם מחפשים סוכני ביטוח מומחים ומקצועיים, פנו אליהם, יהיה להם איך לעזור לכם.

 

מחיר הביטוח

עולם הביטוח הוא תחרותי ואתם עשויים למצוא את אותו ביטוח מוצע על ידי מספר חברות ביטוח במחירים שונים. בדקו מה המחיר הסופי שאתם משלמים בכל אחת מחברות הביטוח. יש חברות ביטוח הגובות פרמיה חודשית יקרה שהולכת וקטנה עם השנים לעומת חברות שגובות מחיר זול בתחילת התקופה כדי למשוך עוד ועוד מבוטחים, אך לאמיתו של דבר בהמשך תקופת הביטוח המחיר מתייקר ועולה בהתאם.

לצד בדיקת המחיר, חשוב לזכור כי המחיר הוא לא הנתון הכי חשוב בחירת ביטוח. אל תתפתו לרכוש ביטוח רק בגלל שהוא זול…

 

שירות חברת הביטוח

חשוב לפנות לחברת ביטוח אמינה שתמשיך לתת שירות גם לאחר שתהפכו למבוטחים שלה. שיהיה לכם ממי לקבל מענה לשאלות שלכם. העדיפו חברה המשקיעה במבוטחים שלה ויש לה אתר בו תוכלו להתעדכן במצב הביטוחים שלכם. אף אחד לא רוצה להרגיש שעושים לו טובה בנתינת שירות… החברה חייבת להיות אמינה, כזו שלא תתנער מתשלום הכיסוי הביטוחי המגיע לכם.

 

היקף הכיסוי הביטוחי

לכל חברת ביטוח תקנון משלה. בדקו את גובה ההיקף הביטוחי הניתן לכם. מהן ההחרגות על הביטוח? האם יש חברת ביטוח המציעה את אותו היקף כיסוי באותם תנאים? יש חברות ביטוח המציבות תקרה לכיסוי לעומת אחרות שמאפשרות גמישות רבה יותר. רמת הכיסוי הביטוחי ניתנת לשינוי בהתאם לתקנון החברה המבטחת ובהתאם לרצון המבוטח עצמו.

 

גובה ההשתתפות העצמית

בסופו של דבר, ככל שגובה ההשתתפות העצמית יהיה גבוה יותר, כך גובה הפרמיה החודשית יהיה נמוך יותר. בדקו מה גובה ההשתתפות העצמית והחליטו על מה שחשוב לכם יותר. יש מי שיעדיף לשלם פרמיה חודשית נמוכה לעומת דמי השתתפות גבוהים ויש מי שההפך יתאים לו.

 

ביטוח העונה לצרכים האישיים

ביטוח לא קונים סתם ככה. כאשר קונים ביטוח, קונים כדי כדי לספק הגנה ממקרים מסוימים. רוצים להגן על הקיים ולהבטיח חיים טובים ויציבים גם אם יתרחשו דברים בלתי צפויים. חשוב למפות את הצרכים ולבדוק את מה צריך לבטח. אם אתם נתקלים בהוצאות בריאותיות יקרות יש לכם מאיפה לשלם אותן או שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם הוצאות יקרות ולא צפויות שכאלו? אם אין לכם אפשרות לשלם מחירים לא צפויים, דאגו לעצמכם מראש ורכשו ביטוח בריאות פרטי, וזו רק הייתה דוגמא ליתר כל הביטוחים.

ביטוחים

אולי יעניין אותך