חיפוש

מה עדיף טיסה ישירה לדובאי או טיסת קונקשיין

רוב האנשים אשר מחפשים לטוס נתקלים בשאלה שכולם שואלים: איך עדיף לטוס – בטיסה ישירה או בטיסת קונקשיין? (טיסת המשך).

השאלה הזאת עולה בעיקר בזמנים שכולם רוצים לטוס וחברות התעופה מתחרות ביניהן על כל נוסע ונוסע.

אז מה עדיף? טיסה ישירה לדובאי או שמא טיסת קונקשיין?

אספנו את כל המידע שאתם צריכים לדעת והוא כאן לפניכם.

 

חיסכון בזמן

טיסה מישראל לדובאי לוקחת בין שלוש לארבע שעות. אם אתם לחוצים בזמן וחשוב לכם לחסוך אותו, מומלץ לקנות כרטיס לטיסה ישירה. אם אתם רוצים למרוח קצת את הזמן ולוח הזמנים שלכם אינו צפוף במיוחד, מומלץ לקנות כרטיס לטיסת קונקשיין. יש מגוון של טיסות לדובאי בפסח, רק תבחרו מה הכי נוח לכם.

 

חיסכון בכסף

אם אין לכם תקציב גדול במיוחד וחשוב לכם מצד אחד להנות ומצד שני לחסוך, טיסת קונקשיין מתאימה עבורכם מכיוון והיא יכולה לחסוך לכם בסביבות ה40 אחוזים לעומת טיסה ישירה. מכיוון והביקוש לטיסות גדל וגדל, מגוון האפשרויות מתרחב גם הוא וחברות התעופה מציעות טיסות במחירים שטרם נראו וטרם היו מוכרים בעבר לנוסע הישראלי.

אם תקציבכם אינו מוגבל וחיסכון הוא לא בראש סדר העדיפויות שלכם, טיסה ישירה מומלצת.

 

גילאי הנוסעים

טיסה ישירה וטיסת קונקשיין עלולות לקום וליפול על טווח הגילאים של הנוסעים. אם בחרתם לטוס כזוג לדובאי, הגיוני שאתם מסוגלים להמתין וזמן הסבלנות שלכם גדול, ולכן לא תהיה לכם בעיה לטוס בטיסת קונקשיין (שהרי ממתינים כמה שעות בשדה התעופה שבו נחתתם על מנת לעלות לטיסה הבאה.

אם בחרתם לטוס עם ילדים, שהרי הסבלנות שלהם לא גדולה במיוחד ועלולה להתפקע וזמן ההמתנה עלול לשעמם אותם, מומלץ שתוסיפו עוד כמה שקלים ותבחרו בטיסה ישירה על מנת למנוע מכם ומהילדים שלכם עצבים ולהתחיל את החופשה ברגל שמאל.

 

מהירות

המון פעמים טיסת קונקשיין עלולה להתנגש עם הזמן של הטיסה שאתם נמצאים עליה. מה זה אומר? שיכול להיות שהטיסה שלכם נוחתת בשעה מסוימת והטיסה שאתם צריכים לעלות עליה טסה עוד שעה, לכאורה – נשמע מספיק זמן לרדת מהטיסה ולהספיק את הטיסה הבאה.

בפועל – מספיק הטיסה שאתם נמצאים עליה מתעכבת בעשר דקות, יש בעיה עם המטוס או שלוקח זמן עד שכולם יורדים מהמטוס ואתם מפספסים את הטיסה שלכם, ולכן אם בחרתם בטיסת קונקשיין תבחרו טיסה שממריאה לפחות שעתיים אחרי על מנת לא למצוא את עצמכם נתקעים בשדה.

 

טיסה ישירה או טיסת קונקשיין

לסיכום, הבחירה לטוס בטיסה ישירה או בטיסת קונקשיין תלויה מאוד בכם. הן מבחינת זמן, כסף וגילאי הנוסעים. חשוב שתעשו את כל השיקולים האפשריים והנכונים עבורכם ולאחר מכן תחליטו מה הכי מתאים לכם. תהיו קשובים גם לבני המשפחה שלכם.

בהצלחה וטיסה נעימה.

מטס ממריא

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »
זיהוי כפל ביטוחים
ליווי בזיהוי ביטוחים כפולים

ביטוחים כפולים מהווים תופעה נפוצה הגורמת לתשלום מיותר עבור כיסוי ביטוחי זהה. זיהוי ביטוחים כפולים וביטולם עשוי לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יפרט

קראו עוד »
עצמאות אישית בזוגיות
עצמאות אישית בזוגיות

כל מי שנמצא בזוגיות ארוכה יודע איזה אתגר גדול זה יכול להיות. לצד רגעי הרמוניה ואהבה, יש הרבה קשיים, שאלות וחוסר ודאות. זוגות רבים שמתחילים

קראו עוד »