חיפוש

היתרונות של עו"ד בעל יותר ניסיון בתחום המקרקעין

אתם עומדים רגע לפני מכירת דירה, קניית דירה או הליך אחר הקשור לתחום המקרקעין?

אנחנו בטח לא צריכים לומר לכם שמדובר בהליך מורכב שידרוש מכם לפנות אל עורך דין שמומחה בתחום המקרקעין.

אבל אין זה מספיק לפנות אל עורך דין שזו ההתמחות שלו.

חשוב מאוד לבדוק שמדובר בעורך דין שיש לו ניסיון רב בתחום. ככל שיש לו יותר ניסיון, כך יותר טוב.

בשורות הבאות נפרט עבורם את היתרונות של עורך דין בעל ניסיון רב בתחום המקרקעין, כך שתוכלו לדעת מדוע חשוב שתפנו לעורך דין שכזה.

 

  1. עורך דין עם ניסיון רב בתחום המקרקעין טעה בעבר ולמד מהטעויות שלו

כמו בכל תחום בחיים, גם כשמדובר בעריכת דין, ככל שיש יותר טעויות, כך יש יותר ניסיון.
שתי מילים ידועות שרבים מאתנו מכירים עוד מגיל צעיר, אומר: "מטעויות לומדים". אם תיגשו אל עורך דין חדש בתחום המקרקעין עם סוגיה כלשהי, ייתכן שהוא לא יידע לענות לכם עליה או שלא ידע לענות עליה נכונה. הסיבה לכך היא שזו הפעם הראשונה שהוא נתקל בסוגיה הזו. כשיגיע אליו בהמשך לקוח אחר עם סוגיה זו, הוא כבר יהיה בעל ניסיון ויידע מה התשובה הנכונה וכיצד נכון לפעול. לכן, חשוב לפנות אל עורך דין שכבר יש לו ניסיון, את הטעויות שלו הוא למד על אחרים.

 

  1. עורך דין עם ניסיון בתחום יידע כיצד להתנהל בענייני בירוקרטיה אל מול גורמים שונים

בכל הקשור לענייני מקרקעין, עורך הדין צריך לדעת כיצד לפנות אל מנהל מקרקעי ישראל או אל גורמים רבים אחרים בנוגע לנושאים שונים. במצבים שבהם הלקוח נתקל באי הבנה כלשהי הקשורה לעניינים בירוקרטיים, עורך הדין יוכל להיות שם בשבילו כדי לתווך לו, להסביר לו ולסייע לו באופן הטוב והמהיר ביותר לטפל בתקלה.
לכן חשוב מאוד שעורך הדין יהיה בעלי ניסיון עבר, שבקיא בעניינים בירוקרטיים אלו. ניתן בעצם לומר כי ניסיון = חסכון בזמן ומאמץ. לפרטים נוספים ולקבלת פרטים על עורך דין עם ניסיון רב, ניתן ללחוץ על הכתובת הבאה: https://yonilevy.co.il.

 

  1. עורך דין עם ניסיון בתחום יודע לקרוא את האותיות הקטנות

בתחום המקרקעין ישנם לא מעט מסמכים, ארוכים וארוכים קצת יותר. במקרים מסוימים, חשוב מאוד לקרוא את המסמכים מתחילתם ועד סופם, מבלי לדלג על מידע. לקוחות רבים סומכים על עורך הדין שלהם, כך שהם מוסרים לו את המסמכים בידיעה שהוא יקרא אותם לעומק ויידע להוציא מהם את כל המידע הנחוץ. כדי שתוכלו להיות בטוחים שעורך הדין שלכם קורא את הכול, כולל האותיות הקטנות שבמסמך, אתם צריכים שיהיה לכם עורך דין עם ניסיון. עורך דין שיודע בדיוק על אילו סעיפים חשוב להתעכב ולקרוא לעומק.

 

משקל

אולי יעניין אותך