חיפוש

צעד לקראת נוחות: היתרונות של נעליים ואביזרים אורטופדיים

נעלי נוחות ואביזרים אורטופדיים על כלל גווניהם נתפסים כחיוניים ביותר עבור נשים וגברים כאחד. יצאנו לבדוק מה הסיבות שהובילו לתפיסה זו וחזרנו עם רשימה ארוכה של יתרונות שחשוב להכיר. הישארו כאן ותגלו מהם היתרונות הללו ואיך הם נוגעים לכם.

 

הפחתת העומס על כף הרגל

כאמור, המדריך הנוכחי מתמקד ביתרונות של אביזרים ונעליים אורתופדיות. למען הסדר הטוב, בחרנו לציין תחילה את היתרונות הבולטים ביותר שבאים לידי ביטוי בעת נעילת שימוש במוצר הנפוץ ביותר – נעליים אורטופדיות. נסביר תחילה שהנעליים מפחיתות את העומס שקיים על כף הרגל מ – 2 סיבות:

  1. הן תומכות במנח כף הרגל באופן מדויק, כך שהמשקל שמופעל עליהן יכול להתחלק באופן שווה בין חלקי כף הרגל השונים
  2. הן עשויות מחומרים קלי משקל, כך שהגוף לא צריך להוציא הרבה אנרגיה כדי לשאת אותן חשוב לציין שזהו יתרון משמעותי שמקל מאוד על מי שסובלים מיבלות ודלקות בכף הרגל.

נעליים אורטופדיות

בולם זעזועים

יתרון נוסף שבא לידי ביטוי בקרב מי שנועלים נעלי נוחות הוא בלימת זעזועים. שכן, כל סוגי הנעליים האורטופדיות, כולל כפכפים אורתופדים, נעליים סגורות וסנדלים מיוצרות תוך שימוש בחומרים שמסייעים לבלימת הזעזועים. כך בעצם אפשר להפחית באופן משמעותי את העומס ולא רק מכפות הרגליים, אלא גם מעמוד השדרה ומהשרירים שבגב.

 

מאפשרות לכף הרגל לנשום

אנשים שסובלים ממחלת הסכרת יוכלו להעיד שנעליים אורתופדיות מפחיתות את הופעתם של פצעי לחץ ותסמינים קשים נוספים שעשויים להתפתח בכף הרגל. שכן, הנעליים מעוצבות באופן כזה שמאפשר כניסה ויציאה של אוויר. כך שבעצם, אין הצטברות גבוהה של חום ולחות בתוך הנעל, גם בעת הליכה ממושכת או ריצה.

נעליים אורטופדיות

הקלה על כאב

אביזרים אורתופדיים מסוגים שונים מקבעים את האזור שבו הם מונחים ומחממים אותו. כך הם מקלים על הכאב ששרר במקום באופן משמעותי. נסביר שמדובר במגוון רחב של אביזרים, למשל:

  • גרביים אלסטיות
  • גרבי לחץ
  • חגורת גב
  • מייצב שורש כף יד
  • מייצב למרפק ועוד

 

בחירה נכונה במוצרים אורטופדיים – כך עושים זאת

הבחירה בנעליים ומוצרים אורטופדיים זה לא עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך פנייה למומחים בתחום האורתופדיה. שכן, אלה יוכלו לבדוק את האזור הכאוב ולבצע מדידות מדויקות, כדי שניתן יהיה לבחור את המוצר המתאים ביותר מבחינת הצורך והמידה. מי שזקוקים למשל למדרסים, צריכים לבצע מדידות במכון מוסמך שיאפשר להם בסופו של דבר לקבל את צמד המדרסים שיתאימו למנח כף הרגל באופן מדויק. רק כך יתאפשר להפחית את העומס שנוצר על כף הרגל.

 

השורה התחתונה

אלה היו היתרונות הבולטים שגורמים לרבים לבחור בנעליים ואביזרים אורתופדיים. כעת אתם מכירים בהם מקרוב, כך שעליכם רק להחליט אילו אביזרים מתאימים לכאבים שמטרידים אתכם, כדי שתוכלו להפחית את עוצמת הכאב באופן משמעותי.

נעליים אורטופדיות

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »