חיפוש

האם הזוחלים ופרוקי רגליים שונים באילת?

אזורים מדבריים הנם קרקע פורייה להימצאות זנים יוצאי דופן של זוחלים ופרוקי רגליים ולכן, גם העיר אילת, השוכנת במדבר, מכילה סוגים שונים ומיוחדים של זוחלים ופרוקי רגליים כגון: עקרב נבו יריחו, נדל ארסי, קטלן עב זנב ועוד.

החיים בעיר מדברית מציבים אתגרים שאינם קיימים בערים אחרות, מעבר לחום הכבד ופיחות הגשמים, ישנם אתגרים נוספים הדורשים סיוע של אנשי מקצוע. הדברת מזיקים בעיר הדרומית מעט שונה ודורשת ידע בכל הקשור לזוחלים ופרוקי הרגליים ששוכנים באזור.

 

הרחקת זוחלים ופרוקי רגליים באילת

המלצת אנשי המקצוע hadbarott.co.il היא לנסות ולמנוע מפגש לא רצוי עם זוחלים ארסיים שונים כגון נחשים, ופרוקי רגליים, ניתן לעשות מספר פעולות שיסייעו בכך. דבר ראשון, דאגו שהצמחייה בסביבת ביתכם תהיה תמיד תחת טיפול והשגחה כלומר, אל תאפשרו לדשא לצמוח לגובה ואל תאפשרו לצמחייה שונה לצמוח באופן פראי. אל תשאירו בחצר הבית חפצים שונים שאין בהם שימוש מכיוון שאלה מהווים מקומות מסתור נהדרים לנחשים וזוחלים שונים.

אם יש לכם בחצר מחסן תדאגו לשמור עליו מסודר ונקי אחרת גם הוא יהווה אטרקציה לכל סוגי הזוחלים ופרוקי הרגליים. מחסן מבולגן מזמין עכברים וחולדות ואלה מהווים מזון נהדר לחלק מהזוחלים. מומלץ להחזיק במחסן מלכודת עכברים כדי למנוע מצב של עכברים וחולדות חיים במתחם. המלצה נוספת שאינה מתאימה אולי לכל אחד היא, גדלו חתול, הוא ישמור שלא יהיו עכברים וחולדות ובכך יסייע בהרחקת נחשים וזוחלים מסוגים שונים.

 

הם היו שם כנראה לפניכם

אנשים נוטים לחשוב שנחשים וזוחלים ארסיים נוספים פועלים מתוך יצר של תכסיסנות ורוע אולם, אין זה נכון כלל ועיקר. כל מה שעושים בעלי חיים אלה הוא במטרה לשרוד מתוך יצר קיומי. שכונות חדשות שנבנו באילת, נבנו למעשה על שטחים בהם חיו זוחלים שונים ופרוקי רגליים טרם נבנתה השכונה ועתה, הם בורחים לאזורים מיושבים אחרים מתוך תחושת הישרדות חזקה. כתוצאה מכך נוצרים מפגשים לא צפויים ומיותרים לחלוטין בין בני האדם לבין הזוחלים השונים.

 

נחשים וזוחלים אחרים באילת

אילת, כמו כל אזור מדברי אחר, מהווה מקום מגורים לסוגים שונים של נחשים ואלה, לא באשמתם כפי שצוין קודם לכן, מגיעים לאזורי המגורים של בני האדם, שעברו להתגורר באזור המדברי. במידה ואתם נתקלים באילת בנחש עליכם להזמין מיד לוכד נחשים מקצועי שיצא וילכוד את הנחש לפני שיכיש משהו. לגבי זוחלים אחרים, במידה ומצאתם כאלה בחצר ביתכם, הזמינו חברת הדברה מקצועית שתחסל עבורכם את המטרד הלא נעים ולעיתים מסוכן.

 

זוחלים ופרוקי רגליים שניתן למצא באילת

הנחשים השכיחים ביותר באילת הם נחש הצפע המוכר גם מאזורים אחרים בארץ ונחש הזעמן. נחש הזעמן אינו ארסי והוא מאוד לא אוהב את בן מינו נחש הצפע. נחש הצפע הוא ארסי ומסוכן מאוד. עוד ניתן למצא באילת את עקרב נבו יריחו שהנו ארסי ומסוכן וגם הוא שוכן מדברי ידוע ומוכר.

 

לסיכום

אילת, כעיר השוכנת במדבר, ייחודית במידת מה בהרכב הזוחלים ופרוקי הרגליים שבה, בכל מקרה תוכלו למצא מדבירים ולוכדי נחשים באילת, שיסייעו לכם בכל מצב.

פרוקי רגליים

אולי יעניין אותך