חיפוש

3 אלטרנטיבות להדפסה על קאפה

קאפה הפכה להיות מוצר פופלארי בשנים האחרונות בישראל, אך עם זאת, ישנם מוצרים שמנצחים אותה בעלות, איכות וחומרי גלם. במקום הדפסה על קאפה ניתן להדפיס על קנבס, אלוקובונד ופרספקס. המוצרים מיועדים לאותם שימושים לרוב אך הם בעלי חומרים וחוזקות אחרות שיש בכל אחד מהם בנפרד. אז מה הן האלטרנטיביות הטובות ביותר להדפסה על קאפה? במאמר זה נסביר לכם. 

 

מה זה קאפה?

קאפה זה חומר שדומה בתכונותיו לקלקר, רק טיפה יותר דחוס. הדפסה על קאפה מנצלת את תכונות חומר הגלם הקשיח, למעשה החומר מוקצף ושטח הפנים הינו חלק. הדפסה על קאפה מעניקה כמו רוב החומרים אפשרות בחירת גדלים שונים של משטחים. לכן הקאפה נפוצה לשימוש בתחום ההדפסות לצורכי שיווק בשילוט.

על קאפה מדביקים הדפסה של התמונה ולא מדפיסים עלייה ישירות. מאחר וקאפה עשוי מחומר קשיח וזאת בשונה מבד הקנבס למשל. מלבד הקאפה ישנן עוד אופציות להדפסה כמו פרספקס, קנבס ואלוקובונד.

 

הדפסה על פרספקס

פרספקס אינו תחום חדש בשוק וצובר עם הזמן פופולריות. רק בזמן האחרון אנחנו יכולים לראות שהחומר הופך לאט לאט לשחקן מרכזי בשוק. פרספקס הוא חומר דומה זכוכית, אך אינו עשוי מזכוכית. השימוש בו היה קיים לאורך שנים אבל תמיד יקר יותר מהממוצע בשוק. עם השנים הטכנולוגיה התפתחה ומחירי הייצור ירדו. פרספקס הוא קל יותר מזכוכית ואינו נשבר.

החומר למעשה יכול להחליף את ההדפס על הקאפה ולהעניק אף מראה עדין וייחודי. הדפסה על פרספקס מקנה מראה ייחודי ומתאים לכל עיצוב, מאחר ומדובר על הדפסה על חומר דמוי זכוכית. החומר ללא ספק מתאים לעיצוב הבית, פרסום שיווקי לחברות ושימושים משפחתיים וחברתיים כמו בר או בת מצווה והצעות נישואין.

 

הדפסה על קנבס

קנבס הינו בד שניתן להשתמש בו עבור יצירות אמנות או הדפסת תמונות דיגיטליות באמצעות מדפסת דיו רגילה. למעשה ההדפסה נעשית על הבד עצמו ולא על חומר אחר שמודבק עליו. הקנבס הוא אריג בד שההדפסה עליו נחשבת לאיכותית ונשמרת לאורך זמן יותר מאשר חומרים אחרים.

יכולות הבד לספוג חומרים וצבעים מעניקה למעשה את האיכות שנשמרת לאורך זמן, כך שאם הבדים שתרכשו יהיו יותר איכותיים, כך התמונה תשאר לאורך זמן. עד היום ישנם ציירים המשתמשים בקנבס עבור יצירותיהם מאחר אלו נשמרות לאורך שנים ללא פגע.

 

הדפסה על אלוקובונד

אלוקובונד הוא חומר המורכב מאלומיניום. הלוח המוגמר שלו מורכב משני גליונות של אלומיניום אחד על השני, בעובי של 0.02 אינץ. החלקים מודבקים בחום גבוהה אל חומר מסוג פוליאתילן. למעשה כל החלקים יחד מתחברים ליחידה אחת גדולה וגמישה. הדפסה ישירה על אלוקובונד מתבצעת באמצעות מכונה מתקדמת טכנולוגית להדפסה על חומרים מיוחדים ללא צורך במדבקה להדבקה על החומר.

הדפסה על קאפה

אולי יעניין אותך