חיפוש

האם יש קסמים המותאמים לחגים?

קוסם מקצועי צריך להיות בעל ידע, הכשרה, וגם להיות בעל תכונות מסוימות, שמאפשרות לו להעלות את מופע הקסמים שלו בצורה הסוחפת והקסומה ביותר. בכתבה שלפניכם נדבר על נושא שיש לו חשיבות גדולה מאוד – התאמה של המופע למקרים שונים מכל מיני סוגים שונים, ובין השאר גם לחגים. 

 

החשיבות של התאמה של קוסם לסיטואציות שונות

קוסם מקצועי לאירועים הוא כזה שמופיע באירועים מסוגים שונים. קוסמים מקצועיים רבים מופיעים כמעט כל יום לפני קהל אחר ובסיטואציות שונות. מכיוון שזה המצב, יש חשיבות עליונה לכך שהקוסם ידע להתאים את ההופעה שלו למצבים שונים ולמקרים מסוגים שונים.

התאמה של ההופעה למצבים שונים, כוללת שינוי של ההגשה של הקסמים השונים, הוספת קסם או הורדת קסם בצורה לא מתוכננת ועוד שינויים מהסוג הזה. יכולת התאמה של קוסם למצבים שונים, היא גם אינדיקציה טובה לרמת המקצועית שלו. קוסם שמצליח להתמודד עם שינויים רבים, הוא קוסם מקצועי ששוחה בנוחות בעולם הופעות הבמה והקסם. אספנו בעבורכם מספר שינויים והתאמות שקוסמים מקצועיים עושים.

 

התאמה של מופע הקסמים לתקופה בשנה או לחגים

תקופות שונות בשנה מביאות למרכז החשיבה הקולקטיבית דברים שונים. לדוגמה, בתקופת החזרה ללימודים, הילדים שמולם הקוסם יופיע, יחשבו בעיקר על החזרה ללימודים. קוסם מקצועי יודע לחבר את המופע שלו לתקופה הספציפית בשנה. דוגמה נוספת אפשר למצוא בהופעה בתקופת החגים. קסמים מותאמים לחגים יכולים להיות קסמים שקשורים לאור ואש בחנוכה, או קסמים שקשורים לשחרור וחופש בתקופת פסח. התאמה של המופע לתקופה בשנה, מוסיפה לו עוד רובד שממנו ייהנו הילדים שבפיניהם מופיע הקוסם.

 

התאמה של מופע הקסמים לגיל הקהל

מופעי קסמים יכולים להתאים לטווח גילאים רחב. גם ילדים קטנים וגם ילדים שהם כמעט בני נוער יכולים ליהנות מהופעה של קוסם מקצועי וכריזמטי. בכדי שההופעה תהיה מהנה לקהל שמולו מופיע הקוסם, יש צורך בהתאמה של הקסמים ושל סגנון ההגשה של הקסמים לגיל הילדים שנמצאים בקהל. קוסם מקצועי מכיר תרגילי קסם לגילאים שונים וגם יודע לסחוף ולהלהיב קהלים בגילאים שונים. כמובן שאם הקוסם מופיע בחג מסוים, ומתאים לו קסמים, עליו להתחשב גם בגיל הקהל מבחינת סוג הקסם ורמתו ולא רק בקונספט של הקסם.

 

הסתגלות של הקוסם לאירועים לא צפויים

הופעת קסמים ה היא אומנות במה, וכמו כל אומנות במה, צריך להמשיך את ההופעה גם במקרים של אירוע לא צפוי מסוג זה או אחר. אירועים אלה יכולים להיות כמעט כל דבר, החל מבעיה בהגברה של המופע, וכלה בחתן או כלת יום ההולדת שמתקשים להתחבר למופע וגורמים לעיכוב ומבוכה.

 

חשיבות יכולת ההתאמה של מופע קסמים – סיכום

קוסם מקצועי, ותיק ובעל יכולת הופעה, יודע להתאים את ההופעה שלו בצורות ודרכים שונים למגוון קהלים ומגוון סיטואציות שונות. זה הוא גם אחד הסימנים שמעידים על כך שמדובר בקוסם מקצועי. התאמה של המופע לתקופת השנה, לחגים, לגיל הילדים ולאירועים לא צפויים שהתרחשו במהלכה – זה מה שיביא למופע קסמים איכותי.

קסם מותאם לחגים

אולי יעניין אותך