חיפוש

האטרקציה לבר מצווה שכולם רוצים – אמן חושים

אירוע בר המצווה הוא אירוע מרגש אותו נהוג לחגוג באירוע רב משתתפים – כהורים ומארחי האירוע מוטלת עלינו האחריות למצוא את האטרקציה המתאימה שתשדרג את האירוע ותרצה במידה שווה את חתן השמחה ואת האורחים שלנו. אמן חושים לבר מצווה יעשה זאת בצורה הטובה ביותר. בנכם מתקרב לגיל המצוות? מזל טוב! בקרוב תחגגו לו את אירוע בר המצווה בחברת בני המשפחה והחברים.

מדובר באירוע סמלי ומרגש, שנרצה להפיק בצורה המוצלחת ביותר שניתן, על מנת לעשות זאת יהיה עלינו למצוא אטרקציה ייחודית שנוכל לשלב במהלך האירוע. אמן חושים מעניק מופע יוצא דופן ומיוחד מאוד שנותן הזדמנות לצופים בו להציץ ולהכיר עולמות נסתרים ומסקרנים מאוד – לכן מדובר באטרקציה אולטימטיבית לאירועי בר מצווה.

 

מיהו אמן חושים?

אמן חושים הוא איש בידור ואמן במה מוכשר, בעל יכולות מיוחדות ובלתי רגילות – ביניהן תקשורת טלפתית, קריאת מחשבות, כיפוף מתכות ואף חיזוי עתידות. את היכולות הללו משלב אמן חושים במופע ומעניק מופע על חושי ובלתי רגיל עבור הצופים בו, מדובר בחוויה נהדרת עבור אלו שלא התנסו בה בעבר מכיוון שההתעסקות בעולמות הקסם והבלתי ידוע מסקרנים עבור כל אדם ובכל גיל.

אמן חושים מציע את שירותיו לאירועים, ביניהם אירועי בר מצווה – כך הוא מתאים את תכני המופע לאופי האירוע ומעניק לחתן השמחה שדרוג משמעותי לאירוע שחוגגים פעם בחיים. אמן חושים לבר מצווה יעניק לאורחים שלכם חוויה מיוחדת שתיזכר להם זמן רב גם לאחר שהחגיגה תיגמר, ויהפוך את האירוע שלכם לנושא שיחה של ממש.

 

אמן חושים לבר מצווה – מהם תכני המופע?

אמן חושים לבר מצווה מציע מופע סוחף שיתאים באופן אידיאלי לאירוע בר מצווה, ריכזנו עבורכם את התכנים העיקריים בהם יעסוק המופע שלו –

 

תרגילי פסיכולוגיה ותעתועים ויזואליים

אמן חושים הוא אדם בעל יכולת לתעתע במחשבות שלנו, והוא עושה זאת במספר דרכים. במהלך המופע אמן חושים יכופף מתכות, יהתל במוחנו, יקרא את מחשבותינו ויהפוך את החוויה לבלתי רגילה, בייחוד עבור אלו שלא התנסו בה בעבר.

 

קריאת מחשבות

קריאת מחשבות היא יכולת שנתפסת עבורנו כיכולת בלתי אפשרית לחלוטין, אותה אנחנו רגילים לראות בעיקר בסרטים. אמן חושים יהפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי כשיזמין אורחים מהקהל ויקרא את מחשבותיהם בקלות.

 

חיזוי עתידות

מדובר בפעילות מסקרנת שתשאיר את האורחים שלכם פעורי פה, אמן החושים יזמין משתתפים מהקהל, ינחש פרטים מפתיעים על עברם ויחזה את עתידם מול קהל האורחים הנדהם שלכם. לסיכום, על מנת לשדרג אירוע בר מצווה – עלינו לבחור אטרקציה מיוחדת שאורחינו לא התנסו בה בעבר, לכן מופע של אמן חושים לבר מצווה הוא הפתרון האידיאלי שמתאים לכל שכבות הגיל – מקשישים ועד ילדים.

magician performing

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »