חיפוש

נוחות ופרקטיות – 3 דגשים חשובים כאשר בוחרים כסאות משרדיים

כל בעל עסק עומד אחת לתקופה בפני ההחלטה החשובה והגורלית הבאה: בחירת כסאות משרדיים למשרדי החברה שלו.

כן, אולי לחלק מכם זה לא נשמע שמדובר על בחירה כל כך קריטית, אבל בפועל מדובר על בחירה סופר קריטית ומשמעותית.

היום אנחנו מרכזים עבורכם 3 דגשים חשובים לבחירת כסאות משרדיים, כדי שתוכלו לשלב בצורה המושלמת בין נוחות לבין פרקטיות, אז קדימה – בואו נצא לדרך.

 

בחירת כסאות משרדיים – הנוחות במקום הראשון

הדגש הראשון נוגע כמובן בנוחות הגדולה של כסאות משרדיים. מקום העבודה שלכם הוא מקום שאליו מגיעים עשרות, מאות ולפעמים אפילו אלפי עובדים מדי יום, והם משקיעים את מיטב זמנם כדי לשבת מול המחשב ולספק את העבודה כמו שאתם מצפים מהם.

לכן, כסאות משרדיים חייבים להיות נוחים ונעימים עבורם. עובד שירגיש שהכיסא שלו נוח, יצטרך לנוע בו בחוסר נוחות במשך שעות, ואף לפתח עם הזמן יותר ויותר בעיות אורתופדיות בגב, שישפיעו גם על הגפיים, על הכתפיים והשכמות. בהתאם, העבודה שלו תביא איתה הרבה פחות תפוקה, וחבל – באופן הזה כולם מפסידים במקום להרוויח.

 

דגש שני וחשוב לא פחות – הפרקטיות של כסאות משרדיים

הנוחות הגדולה של כסאות משרדיים צריכה לבוא במקביל לפרקטיות שלהם. כיסא לא פרקטי הוא כיסא שהעובדים לא יוכלו לבלות עליו את מיטב זמנם, וחבל. לעומת זאת, כיסא פרקטי שיש לו משענת איכותית, ידיות לידיים, יכולת כוונון של המשענת וכן יכולת כוונון של גובה הכיסא – יהיה זה כיסא מצוין ופרקטי שכל עובד יהנה לשבת עליו לאורך זמן.

 

דגש שלישי: העיצוב של כסאות משרדיים

עיצובם של כסאות משרדיים תופס חלק חשוב יותר ויותר בשנים האחרונות בחייהם של העובדים. ברגע שהם מגיעים למקום העבודה, הם אמורים להגיע למקום שעושה להם חשק להישאר בו, לבלות בו את זמן העבודה, ולעורר בהם את הרצון לעשות את הטוב ביותר!

לכן, כדאי לשלב בין כסאות משרדיים שונים גם כסאות בר, פופים, ערסלים, ספות, ופינות ישיבה באווירה של "זולה" שיאפשרו לעובדים לפרוק כל עול ולהנות במקביל לעבודה הקשה שלהם. כל אלו יכולים להתכתב בצורה מצוינת עם עיצוב המשרד מבחינת צבעוניות, צורה ועוד, וככה אתם מקבלים את התמונה השלמה של משרד שפשוט כיף לשהות בו.

 

בונוס: קבלו את הדגש הרביעי – איכות הכסאות

כל שלושת הדגשים הראשונים הם חשובים ביותר, אך חשוב לא פחות משלושתם הוא הדגש הרביעי שאנחנו נותנים לכם כאן במתנה – דגש האיכות. איכותם של כסאות משרדיים היא לא רק חשובה, היא קריטית ומכרעת גם עבורכם וגם עבור העובדים שלכם.

קיימות היום לא מעט חנויות שיאפשרו לכם רכישת כסאות משרדיים איכותיים ביותר, שעשויים מהבדים והחומרים הטובים ביותר בשוק, וישמשו את העובדים שלכם במשך שנים ארוכות בצורה לא פחות ממושלמת. קדימה, רוצו לרכוש ותראו איך איכות העבודה במשרד עולה פלאים!

שולחן וכיסאות

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »