חיפוש

מהן דגמי מאזדה החזקים ביותר בשוק?

מאזדה הינה חברה יפנית ליצור של כלבי תחבורה.

תאריך הקמתה של החברה היה ב1920.

מאז מאזדה הפכה להיות אימפריה ליצור של כלי רכב והיא אחד מהענקיות בעולם.

 

אחד מהדגמים החזקים והנמכרים ביותר בישראל היום מאזדה CX-30.

מדובר בדגם חדש ויוקרתי שיספק נוחות בתוך העיר וגם למחוץ העיר. מדובר על רכב משפחתי שהוא חלק מהקרוסאוברים המשפחתיים. הדגם מבוסס כולו המאזדה 3 החדשה. תא הנוסעים מאוד מרוח ושימושי. בישראל כיום יש לא פחות מחמש גרסאות של שלוש רמות גימור שונות של הדגם הזה. יש גם שני מנועים, החזק שביניהם הוא מנוע בעל 195 כ״ס. העיצוב הינו עיצוב פורת דרך שמגדיר את הסטנדרט מחדש. מהירות הבלימה מאוד מרשימה בים אם נוסעים בעיר או מחות לעיר, יש כ07 כריות אוויר הנותנות הגנה מרבית. ישנה התראה על שטח מת, בקרת שיוט ועוד.

 

מאזדה 3 – אולי הדגם המוכר והפופולרי ביותר של חברת מאזדה.

המאזדה 3 החדשה היא רכב משפחתי וקומפקטי בעל עיצוב חדשני, צעיר ורענן והכי חשוב אולי – חסכן בדלק. הדגם קצת יותר גדול מהדגם הקודם של המאזדה 3 הקודמת. מדובר על רכב נאה, שמעוצב בטוב טעם ועיצוב הרצוני. המאזדה 3 הינה נחשבת למרווחת מאוד ומשפחתית שיכולה ליסוע נהדר גם בשטח עירוני וגם בשטח בין עירוני. מערכת הבטיחות של מאזדה 3 נחשבת גבוהה, ויש לה התרעה לסטייה מנתיב, מערכת לזיהוי של רכבים בשטחים מתים, מערכות לסכנות מיידיות ומצלמות רוורס איכותיות. נפח המנוע בין 1.5 ל׳ עד 2.0 ל׳.

 

מאזדה 2 – מאזדה 2 הוא רכב מיני מבית מאזדה.

למאזדה 2 יש תא נוסעים מרווח יותר, מערכות בטיחות מתקדמות, חיבור לטלפון חכם וגם מסכים נשלפים. עיצוב הדלתות של המאזדה 2 תוכנן כך שיהיה נוח וידידותי מאוד לצאת ולהיכנס ממנה. נפח המנוע שלה הוא 1.5 ל׳.

 

מאזדה MX5 החדשה – הדור הרביעי.

לדגם החדש יש עיצוב מרהיב ביותר, שמשקל הרכב נמוך (טון בלבד) שינוי מאוד משמעותי לעומת הדור הקודם.

המאזדה MX5 החדשה כוללת נורות לד רבוץ. תא הנוסעים שלה מציע מערכת מולטימדיה. למאזדה יש כ-6 רמקולים שתוכלו לשלוט מההגה. כמו כן יש דיבורית בלוטות׳, קריאה של הודעות בשפה העברית וחיבורים של AUX ו USB.

לדור זה יש מצלמות רוורס נהדרות, ברמת גימור אחת בנוסף למערכות מולטימדיה. לרכב יש חלונות חשמליים, בקרה של אקלים, בקרה של שיוט, פנסי ערפל, הנעה ללא מפתח ואפילו חימום של מושבים. רמת הבטיחות של דגם זה גבוהה מאוד ויש לה 4 כריות אוויר. נפח המנוע הוא 2.0 ל׳ והיא בעלת שתי דלתות.

 

לסיכום

מאזדה היא חברה עולמית בתחום יצרני הרכבים. ישנו ביקוש רב לרכבי מאזדה, אך הרכבים המבוקשים ביותר בשוק היום הינם מאזדה MX5 החדשה, מאזדה 2, מאזדה 3, ו- מאזדה CX-30.

 

רכב משפחתי

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »