חיפוש

כך תמצאו את אמן החושים המתאים לאירוע שלכם

אנחנו שומעים לאחרונה יותר ויותר אנשים ששואלים "איך אפשר להיות בטוחים שאנחנו מזמינים מפעיל שמתאים לאירוע שלנו?". סביר להניח שהשאלה הזו נשמעת יותר לאחרונה, בעקבות הסיפור הידוע של המשפחה שהזמינה מפעיל לאירוע בר מצווה וגילתה (רק במהלך האירוע) שמדובר במפעיל שמתאים למבוגרים בלבד בגלל התוכן הגס שהועבר על הבמה. כדי שאתם לא תיקחו חלק בסטטיסטיקה המביכה, כתבנו עבורכם את המדריך למציאת אמן חושים שיתאים לאירוע שלכם כמו כפפה ליד. להלן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת:

 

  • קודם כל –  תבדקו שיש לו ניסיון באירוע מהסוג שאתם מקיימים

הפעולה הבסיסית ביותר שאתם צריכים לבצע כעת היא הרמת טלפון. פשוט תחייגו לאמן חושים שתכננתם להזמין לאירוע שלכם ותשאלו אותו האם יש לו ניסיון עם האירוע שאתם עורכים. אנחנו יכולים לומר לכם מניסיון אישי שלנו עם התחום, שאמני חושים עם ניסיון מופיעים בסוגים שונים של אירועים, למשל:

  • בר מצווה\בת מצווה
  • ימי הולדת לילדים
  • ימי הולדת למבוגרים
  • חתונות כסף וזהב
  • פגישות מחזור ועוד

זה הרי ידוע שהיתרון בבחירה של אמן חושים זו הידיעה שהוא יכול להתאים את המופע שלו לכל אדם שיושב בקהל. אבל כדי שתוכלו להיות בטוחים בזה, אתם צריכים לבדוק שיש לו ניסיון. אמנים מתחילים כנראה יצברו את הניסיון שלהם באירוע שלכם, ועדיף להימנע ממצב שכזה.

 

  • שנית כל –  תבדקו שיש עליו המלצות

אין ספק, אתם רוצים לדעת שמגיע אליכם אמן חושים לאירועים  שיש לו לא רק ניסיון, אלא שהוא מומלץ. הרי אתם יכולים להזמין אמן חושים עם ניסיון מפה ועד הודו ולגלות בסופו של דבר שההופעה שלו משעממת, שהוא לא יודע להתנהל עם הקהל באופן הולם ומה לא. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון, אתם צריכים גם לבדוק שיש עליו המלצות. אם אינכם בטוחים מאיפה להתחיל, אתם יכולים פשוט לבחור באחת מהדרכים הבאות לבירור על המלצות:

  1. באמצעות פרסום פוסט בפייסבוק
  2. באמצעות חיפוש פרטים אודותיו בגוגל
  3. באמצעות בקשת מספרי טלפון של ממליצים מהאמן עצמו

 

  • תבקשו להגיע למופע שהוא מקיים

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים באמן חושים שמתאים לאירוע שלכם ובדקתם כבר שיש לו ניסיון והמלצות, אבל אתם מרגישים שזה לא מספיק, אתם צריכים ליצור איתו קשר ולבקש לצפות במופע שלו. שימו לב, אם בחרתם באפשרות זו, אתם צריכים להגיע לאירוע זהה. כלומר, אם אתם עורכים יום הולדת לילד, אתם צריכים לבקש ממנו לצפות במופע שהוא מקיים בפני ילד יום הולדת שגילו זהה או נע סביב גיל הילד שלכם. הרי אם תלכו לראות מופע שהוא מקיים בפני מבוגרים, לא ייצא מזה כלום. כך תמצאו אמן חושים שמתאים לאירוע שלכם, שיהיה מזל טוב!

אמנות של אמן חושים באירוע

אולי יעניין אותך