חיפוש

חיפאים אלינו! אלה האטרקציות שאסור לכם לפספס

ברוכים הבאים לחיפה, עיר השוכנת בחוף הצפוני של ישראל ובה נמצאות כמה מהאטרקציות המרגשות בארץ. בין אם אתם משפחה שמחפשת חופשה מהנה או צעירים המחפשים הרפתקאות, בחיפה יש משהו לכולם. בכתבה זו נבחן אטרקציות בחיפה והאזור , שאסור לכם לפספס לקראת הקיץ הקרוב.

 

גנים בהאים

אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בחיפה היא הגנים הבהאים, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. הגנים ממוקמים על מדרון הכרמל ומציעים נופים מדהימים של העיר והים התיכון. הגנים הם סדרה של טרסות המובילות אל מקדש הבאב, מקום מנוחתו של אחד ממייסדי האמונה הבהאית. המבקרים יכולים לערוך סיור מודרך בגנים או לחקור אותם בעצמם. הגנים פתוחים כל יום מלבד ימי רביעי והכניסה חופשית.

גנים בהאים

מערת אליהו

מערת אליהו היא עוד אטרקציה פופולרית בחיפה. המערה ממוקמת בבסיס הר הכרמל ומאמינים שהיא המקום בו הסתתר אליהו הנביא מפני המלכה איזבל. המערה היא אתר קדוש ליהודים, נוצרים ומוסלמים ופתוחה למבקרים מכל הדתות. המבקרים יכולים לחקור את המערה וללמוד על ההיסטוריה והמשמעות שלה. הכניסה חינם.

 

מוזיאון חיפה לאמנות

אם אתם מתעניינים באמנות, הקפידו לבקר במוזיאון חיפה לאמנות. המוזיאון ממוקם במבנה יפהפה בלב העיר ומציג יצירות של אמנים ישראלים ובינלאומיים. המוזיאון מארח גם תערוכות מתחלפות לאורך כל השנה. המבקרים יכולים לערוך סיור מודרך במוזיאון או לחקור אותו בעצמם. דמי הכניסה משתנים בהתאם לתערוכה.

 

מוזיאון העיר חיפה

מוזיאון העיר חיפה הוא עוד אטרקציה נהדרת לחובבי היסטוריה. המוזיאון ממוקם במבנה משוחזר מהמאה ה-19 ומציג תערוכות על ההיסטוריה של חיפה ואנשיה. המבקרים יכולים ללמוד על אוכלוסיית העיר המגוונת ותפקידה בהתפתחותה של ישראל המודרנית. המוזיאון מארח גם תערוכות מתחלפות לאורך כל השנה. דמי הכניסה משתנים בהתאם לתערוכה.

 

מנזר סטלה מאריס

מנזר סטלה מאריס הוא מנזר יפהפה השוכן על מדרון הכרמל. המנזר הוא ביתו של המסדר הכרמלית ונקרא על שם מריה הבתולה, הידועה גם בשם סטלה מאריס. המבקרים יכולים לחקור את המנזר והגנים שלו וליהנות מנופים מדהימים של העיר והים. המנזר פתוח למבקרים מכל הדתות והכניסה חופשית.

מנזר סטלה מאריס

חוף דדו

אם אתם מחפשים יום כיף על החוף, הקפידו לבקר בחוף דאדו. החוף ממוקם בשכונת בת גלים בחיפה וכולל רצועת חול ארוכה ומים צלולים. המבקרים יכולים לשחות, להשתזף וליהנות מספורט מים כגון גלישה רגליים וקיאקים. בחוף יש גם מסעדות ובתי קפה בהם תוכלו לחטוף ארוחה קלה. דמי הכניסה משתנים בהתאם לעונה.

 

גן לאומי הר הכרמל

גן לאומי הר הכרמל הוא שמורת טבע יפיפייה השוכנת על מורדות הכרמל. הפארק כולל מסלולי הליכה, אזורי פיקניק ונופים מדהימים של הים התיכון. המבקרים יכולים לחקור את הפארק ברגל או באופניים וליהנות מהיופי הטבעי של האזור. הפארק פתוח כל יום למעט שבתות והכניסה חופשית.

 

אטרקציות פאן

אם אתם מחפשים פעילות מהנה והרפתקנית בחיפה, רכיבה על טרקטורונים היא אופציה מצוינת. ישנן מספר חברות טיולים באזור המציעות טיולי טרקטורונים בהרי הכרמל היפים. תזכו לחקור שטח טרשי, ליהנות מנופים מדהימים של הים התיכון ולחוות פרץ אדרנלין בזמן שאתם מנווטים בשטח מאתגר.

מצד שני, אם אתם מחפשים פעילות מהנה ותחרותית, לייזר טאג היא אופציה מצוינת. ישנן מספר זירות לייזר טאג בחיפה בהן תוכלו להיאבק עם חברים או משפחה. תג לייזר הוא דרך מצוינת להתאמן, לעבוד על כישורי האסטרטגיה שלך וליהנות מפיצוץ בסביבה בטוחה ומבוקרת. בנוסף, היא מתאימה לכל הגילאים, מה שהופך אותה לפעילות מצוינת למשפחות או קבוצות עם שילוב של גילאים ויכולות

 

כפר האמנים עין הוד

אם אתם מחפשים חוויה תרבותית ייחודית, הקפידו לבקר בכפר האמנים עין הוד. הכפר ממוקם על מורדות הכרמל והוא ביתם של אמנים ואומנים מכל רחבי ישראל. המבקרים יכולים לחקור את הכפר ואת הגלריות, הסטודיו והסדנאות שבו וללמוד על האמנים ועבודתם. בכפר יש גם מסעדות ובתי קפה שבהם אפשר לאכול משהו. הכניסה חינם.

 

מחשבות אחרונות

חיפה והסביבה מציעים מגוון רחב של אטרקציות למבקרים בכל הגילאים ותחומי העניין. מהגנים הבהאים המדהימים ועד לחוף דדו היפהפה, יש משהו לכולם בעיר התוססת הזו. אז למה שלא תתכנן את החופשה הבאה שלך בחיפה ותגלה את כל מה שיש לעיר המדהימה הזו להציע?

אטרקציות שאסור לכם לפספס

אולי יעניין אותך