חיפוש

איך להתגבר על שברון לב?

פרידה מבן או בת זוג זה לא עניין פשוט. מומחים בתחום הפסיכולוגיה נוהגים לומר שמדובר בהליך שדומה באופיו לאבל. שכן, הוא כולל תחילה הכחשה, כעס, מיקוח, דיכאון ורק לאחר מכן מגיע שלב הקבלה שעשוי להתקיים לעיתים רק לאחר תקופה ממושכת. המדריך הנוכחי יציג בפניכם את הדרכים הטובות ביותר להתגבר על שברון לב, כדי שתוכלו להגיע אל שלב הקבלה תוך זמן קצר.

 

קודם כל – תרשו לעצמכם להתאבל

אתם צריכים לתת לגוף שלכם לעכל את כאב הלב שעובר עליכם. לכן, ההמלצה היא לעצור לרגע, להבין את הסיטואציה ולהכיל אותה. אם תרגישו צורך לשכב במיטה, לבהות בקיר ולבכות – עשו זאת. תתנו לכאב לצאת ותשתדלו להשאיר את הביקורת העצמית מאחור.

חשוב מאוד שתבצעו את הדרך הזו כבר עכשיו, כדי שתוכלו ליישם את הדרכים הבאות שיוצגו בפניכם ויאפשרו לכם לא רק להתגבר על שברון הלב, אלא גם לרפא אותו ולהמשיך הלאה. אנחנו יודעים שכעת זה נשמע לכם לא אפשרי, אבל אנחנו יכולים להעיד מניסיון שזה מגיע, פשוט צריך לבחור בדרכים הנכונות.

הרשה לעצמך להתאבל

 

תחפשו פרטנר חדש למטרת יזיזות

כל אדם שעבר שברון לב ידע להעיד שהדרך הטובה ביותר להתמודד עם המצב ולהמשיך בחיים היא להכיר בן או בת זוג למטרת יזיזות בלבד. ברגע שיהיה לכם קשר שירגש אתכם ולא יגרום לכם להיקשר לצד השני, אתם תוכלו לשכוח משברון הלב ולהמשיך הלאה. ההמלצה שלנו היא להירשם לאתרי היכרויות סקס, בגלל שהפלטפורמה הזו מאפשרת להגיע לפרטנר או פרטנרית שמתעניינים באותו דבר כמוכם – מפגשים מהנים ללא כל התחייבות.

 

תשאירו בצד את הדיאטה

החלטתם לשמור על אורח חיים בריא ולהפחית צריכה של גלוטן? כדאי שתשאירו את ההחלטה הזו בצד לכמה ימים. כל סרט קיטשי יגלה בפניכם את הדרך הטובה ביותר להתגבר על שברון לב – באמצעות צריכה של פחמימות ומתוקים. ההמלצה שלנו היא לשים לב שאתם בוחרים בדרך הזו לזמן מוגבל. תקציבו לעצמכם למשל שבוע ולאחר מכן, תחפשו יזיז או יזיזה שיעשו לכם טוב על הלב.

השאר בצד את הדיאטה

תבקשו תמיכה מאנשים אהובים

תעמדו עכשיו מול המראה ותגידו לעצמכם 3 פעמים ברצף את המשפט הבא: "אני לא מעמיס רגשית על אף אחד". ברגע שתעשו זאת, אתם תוכלו לפנות אל הורה, חבר או קרוב משפחה שיקשיב ויכיל את הקושי שלכם. חשוב שתעשו זאת, בגלל שהתמיכה שאלה יעניקו לכם תאפשר לכם לקבל את הכוחות הדרושים בשלב זה.

 

השורה התחתונה – תתחילו בתהליך

אלה היו הדרכים שיאפשרו לכם להתגבר על שברון לב לאחר פרידה מבן או בת הזוג. בשלב זה אתם יודעים מה עליכם לעשות, כך שעליכם רק ליישם את הדרכים הללו ולהגיע אל השלב הסופי – שלב הקבלה. נאחל לכם שתתחילו דרך חדשה בקרוב שתשמח אתכם.

להתגבר על שברון הלב

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »