חיפוש

אורתופדיה במיטבה: 5 דברים שכדאי לבדוק לפני שאתה בוחר רופא אורתופד מנתח

הלכתם לבירור רפואי בעקבות בעיה אורתופדית וגיליתם שאתם זקוקים לניתוח? המחשבה על כך אינה נעימה לאף אחד, אבל אם כבר חייבים, חשוב לדעת כיצד לבחור את הרופא האורתופד המנתח הנכון עבורכם. אבל כיצד ניתן לדעת מי יתאים עבורכם באופן אישי? כדי לענות על השאלה הזאת, הכנו לכם רשימה של 5 הדברים שכדאי לבדוק לפני בחירת האורתופד המנתח. 

 

1 – ניסיון בתחום הטיפול הרלוונטי

לפני שאתם בוחרים רופא אורתופד מנתח עליכם לדעת מה היא ההכשרה שלו, כמה שנות ותק יש לו כמנתח, והכי חשוב, האם הוא בעל מומחיות באזור הספציפי שבו אתם צריכים התערבות ניתוחית. למשל, אם אתם צריכים ניתוח להחלפת מפרק הברך, עליכם ללכת לאורתופד המומחה בתחום הברכיים. אל תתביישו לשאול את הרופא כמה ניתוחים מהסוג שאתם צריכים הוא ביצע, ומתי ביצע אותם לאחרונה.

1 - ניסיון בתחום הטיפול הרלוונטי

2 – המלצות וביקורות

אם אתם מכירים אנשים שנאלצו לעבור ניתוח כמו שלכם, שאלו אותם מי ביצע את הניתוח והאם הם מרוצים מיחס הרופא, מסטנדרט הניקיון והבטיחות של בית החולים בו הניתוח התבצע ומתוצאות הניתוח. חשוב לא פחות לבדוק גם באתרים באינטרנט המעלים חוות דעת על רופאים, ולבחור במנתחים האורתופדיים המומלצים ביותר ברשימה, בהתאם לזמינות התורים ודחיפות הניתוח.

 

3 – מחיר וכיסוי מטעם הפוליסה

לפני שקובעים ניתוח, יש לבדוק את תנאי הפוליסה שלכם. האם היא מכסה את עלות הטיפול של הרופא המנתח שתבחרו, או רק רופא מתוך רשימה מצומצמת? אם הרופא שבחרתם לא נמצא ברשימה, תאלצו לכסות את העלויות בעצמכם או לבחור במנתח אחר. כמובן שהיכולת לעמוד בעלויות הניתוח תלויה במצב האישי שלכם.

3 - מחיר וכיסוי מטעם הפוליסה

4 – בדיקת תוכנית הטיפול הכוללת

הניתוח עצמו איננו השלב היחיד בהליך הטיפולי שלכם. לכן, חשוב לבדוק מה יש לבית החולים שבו תעברו את הניתוח, להציע לכם מבחינת החלמה. מה הוא תהליך השיקום הנחוץ עבורכם לאחר הניתוח? האם יש השתתפות כספית של הביטוח או קופת החולים בהליך השיקומי שאותו תצטרכו? אלו דברים שכדאי לבדוק מראש על מנת לעבור את התהליך על הצד הטוב ביותר.

 

5 – יחס אישי

אל תהססו לשאול את הרופא האורתופד המנתח כל שאלה שעולה בראשכם בנוגע לתהליך אותו אתם הולכים לעבור. ודאו שהוא מתייחס אליכם בכבוד ובסבלנות, ושאתם מרגישים בנוח איתו. הדבר יכול לעזור לכם גם בתהליך ההחלמה, משום שתצטרכו לשאול את הרופא שאלות בנושא ההליך השיקומי ולבקש עזרה בעת הצורך.

 

סיכום

בחירת רופא אורתופד מנתח היא חלק בלתי נפרד מטיפול מוצלח. על ידי בדיקה מראש של כל הדברים שציינו במאמר זה, תוכלו לבחור את הרופא האורתופד המנתח הטוב ביותר עבורכם, ולעבור בצורה המיטבית גם את הניתוח וגם את תהליך השיקום הנחוץ. רפואה שלמה!

אורתופדיה במיטבה 5 דברים שכדאי לבדוק לפני שאתה בוחר רופא אורתופד מנתח

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »