חיפוש

מה עושה עורך דין מקרקעין ומדוע אתם זקוקים לשירותיו?

אחד מהתחומים שנוגעים לכולנו בשלבים שונים של החיים, זה תחום המקרקעין. אומנם כולנו רוצים להיות בעלי נכסים, או שכולנו צריכים לשכור דירות, אך הבעיה היא שאנחנו לא באמת מגיעים עם מספיק ידע ורקע בתחום הזה. לכן, בין אם אתם רוצים לקנות דירה, למכור דירה או שאתם בכלל חושבים על השכרת נכס, מדוע שלא תפנו לאיש מקצוע כמו עורך דין מקרקעין שיוכל ללוות אתכם? עורכי דין בתחום הזה יכולים לתת לכם שירותים מגוונים שכן הם מציעים בדרך כלל שירותים כמו:

 

  • מכירת דירה – חוזה וליווי התהליך כולו
  • פירוק שותפות מקרקעין – איך עושים את זה נכון
  • רישום בית משותף
  • העברה ללא תמורה של נכסים שונים
  • חובות בתחום המקרקעין

 

ובנוסף, אם אתם חושבים להכניס את הבניין שבו יש לכם דירה לפרויקט של תמ"א 38, הרי שגם אז עורך דין מקרקעין עם התמחות ספציפית בתמ"א 38 הוא אדם שכדאי לקבל ממנו ייעוץ.

זקוקים לשירותיו

מדוע חשוב שיהיה לכם עו"ד משלכם?

 

הרבה פעמים כאשר רוצים לעשות עסקאות נדל"ן שונות, בין אם זה כולל עסקאות מכירה, קניה או השכרה, הצד השני מגיע עם עורך דין מטעמו ומנסה לשכנע אותנו שנשתמש גם אנחנו בשירותיו. עם זאת, ולמרות שאולי הכול נעשה בצורה נעימה ולבבית, אסור לשכוח: אתם לא מהווים את הלקוח הראשי של עוה"ד אלא הצד השני הוא הלקוח. תוהים מה זה אומר? פשוט מאוד: שלפני הכול עורך הדין ידאג לאינטרסים של הלקוח שלו ולא לאינטרסים שלכם. כאשר מדובר על עסקאות שונות בתחום הנדל"ן זה עלול להסתכם בהפסדים כלכליים משמעותיים ביותר ולכן זה לא מומלץ. לעומת זאת, אם כל אחד מהצדדים יגיע למעמד של החתימה על העסקה או לשיחות השונות עם עו"ד מטעמו, הרי שלכל אחד מהצדדים יהיה מישהו לסמוך עליו. אתם נכנסים כאן לתחום שאתם לא לגמרי מכירים ולכן, אם אפשר להבטיח, בעזרת עורך דין מקרקעין, שלא תעשו טעויות, זה עדיף כמובן.

 

קחו כמה שיותר המלצות לגבי איש מקצוע שלכם

 

לבחור עורך דין מקרקעין זה דבר שבהחלט אפשר לעשות אפילו רק בעזרת האינטרנט, אך זה לא לגמרי מומלץ. הניסיון מוכיח שעדיף לשלב בין עולם המציאות ובין העולם הווירטואלי, מה שאומר שכדאי לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים אישית וגם לקרוא חוות דעת שונות אונליין. כך תוכלו להבין טוב יותר מול מי אתם עומדים וזה יעזור לכם לקבל החלטה סופית. עורך דין מקרקעין הוא אדם שצריך להיות מנוסה אך גם עדיף שהוא יהיה אדם כמה שיותר מוכר. כך תוכלו להבטיח שאם תתעורר בעיה כלשהי ואם העניין שלכם יגיע לבית המשפט – עוה"ד יוכל לסייע לכם על הצד הטוב ביותר. מבחינת העלויות ניתן לראות שלכל עורך דין לענייני מקרקעין יש את התעריפים שלו, מה שמסביר מדוע כן מומלץ לבדוק גם את הסוגיה הזאת. זה נכון שאתם רוצים לשכור את שירותיו של אדם אמין, רציני וכזה שתוכלו לסמוך עליו בעיניים עצומות, אבל כמה באמת תהיו מוכנים לשלם? והאם כאשר משלמים יותר מקבלים תמורה טובה יותר למחיר? לא תמיד זה כך ויש מקום לקבל הצעות מחיר כמה עורכי דין שונים.

 

לאתר של מירי יעקב גביש לחצו כאן

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »