חיפוש

קוסם יכול להגיע לכל מקום?

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מעוניינים לחגוג אירועים עם קוסמים וליהנות ממופע מלהיב ומפתיע שמשלב את הקהל. כיום בעידן הניידות, ההופעות מתבצעות לרוב בבית החוגג או במקום מיועד שנבחר לכך. אם כן, למה כדאי לשים לב לפני שמזמינים קוסם?

 

סוג הקוסם

חשוב להבין שקוסם טוב הוא קוסם שיודע לספק את הקהל. לכן, ישנה משמעות לגיל הקהל וכמות האנשים הצופים במופע. במידה ומדובר בילדים, נרצה לחפש קוסם שיודע להצחיק ילדים ולהפעיל אותם, כיוון שקשה מאוד לילד לשבת ולצפות במופע במשך שעתיים. במידה ומדובר בקהל בוגר, נרצה למצוא קוסם שיודע להפיק מסתורין, להוסיף אולי סיפור ולהציג קסמים מורכבים. קוסם שיצליח לשבות את לב הקהל, ישאיר טעם טוב של פליאה ומסתורין בפה הצופים, למשך זמן רב.

 

היכן ההופעה תתקיים?

שווה להשקיע בקוסם שקיבלתם עליו המלצות, כזה שידוע כקוסם משעשע או כזה שידוע בהיותו מוצלח עבור גיל הקהל הצופה, כלומר אם למשל מדובר ביום הולדת לילדים בני 4-6 נרצה קוסם שיודע להצחיק ולשעשע ילדים. אך לא כל הקוסמים ניידים, ישנם קוסמים שמוכנים להופיע בכל הארץ וכאלו שמוכנים להופיע רק באזור מסוים. אז בין אם אתם מחפשים קוסם ליום הולדת בצפון או קוסם ליום הולדת באילת? בדקו עם הקוסם שבחרתם מניין הוא מגיע והאם יש עלות נוספת עקב הנסיעה.

 

מה אתם צפויים לקבל במופע

תיאום ציפיות הוא חלק חשוב מאוד בהבטחת הצלחת האירוע. בהתאם למרחק ההופעה וליכולת השינוע של הקוסם ייתכן וישנם חלקים שהוא לא יוכל להציג בהופעה, לדוגמא קוסם אשר מופיע במרכז עם במה ותפאורה גדולה לא בהכרח יוכל לשנע את כל האביזרים לאזור מרוחק. לכן, חשוב לשאול מה מובטח לראות בהופעה, מה הכי חשוב לכם שיקרה במופע ומה אפשר לצמצם או להוסיף.

 

לא רק בימי הולדת

הופעת הקוסם יכולה להתאים לחגיגה של כל אירוע. בין אם מדובר בבר מצווה, יום נישואין, קייטנה או ברית הופעת קוסם היא אירוע משמח שיישאר עם הצופים במשך הרבה זמן. במופע קסמים יש אפקט של התרגשות ופליאה לצופה מכל גיל, כשהטריק עובד הוא עובד ולכן, אפשר לחשוב על מופע קסמים לכל אירוע ולא רק לימי הולדת.

 

בדקו מה כלול במחיר

בהתאם לסוג ההופעה שבחרתם בדקו את עלות השינוע, אם למשל מדובר במופע גדול עם תפאורה ואביזרים האם השינוע יעלה את מחיר ההופעה?. גם במקרים בהם הקוסם מגיע מאזור קרוב מומלץ לבדוק האם הנסיעה עצמה כלולה במחיר או שמדובר בעלות נוספת, בכדי להימנע מהפתעות. בנוסף, ישנם קוסמים אשר כוללים בהופעה ניפוח בלונים, חלוקת מתנות והפעלה בעוד שאחרים יגבו בעבור אלו תשלום נוסף, לכן אם ברצונכם לחסוך בעלויות ניתן לבדוק האם ישנם דברים שאתם יכולים לקנות מראש כמו למשל בלונים, צעצועים וכדומה.

קוֹסֵם

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »