חיפוש

פתיחת סתימה פנימית

סתימה פנימית הינה סתימה המחייבת התערבות של איש מקצוע בשל מורכבותה. סתימה זו הינה סתימה מורכבת לפתיחה ועלולה לגרום לנזק רב בצנרת ולבית עצמו, ואף עלולה להוות סכנה בטיחותית ובריאותית לדיירי הבית. אז מהי סתימה פנימית ואיך תטפלו במקרה כזה? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

מהי סתימה פנימית?

סתימה פנימית היא סתימה הנמצאת בחלקים הפנימיים של הצנרת, באזורים אליהם הגישה מוגבלת וקשה במיוחד. מצבים של סתימה פנימית הינם מורכבים וההגעה למקור הסתימה יצריך לרוב אמצעי אינסטלציה מיוחדים. למידע נוסף על סתימה פנימית וסוגי סתימות נוספות וכן על אופן ההתמודדות איתן, ניתן לקרוא באתר – https://www.xblade.co.il.

 

איך תדעו שיש לכם סתימה פנימית?

קשה לדעת שיש סתימה פנימית בצנרת מבלי להיעזר באמצעי אינסטלציה ייעודיים אשר יכולים להגיע לעומק הצנרת. יחד עם זאת, במידה ויש לכם הצפה או שאתם יודעים שבוודאות יש לכם סתימה, אך מקורה אינו נראה לעין, ככל הנראה שיש לכם סתימה פנימית. איש מקצוע בתחום יוכל לאבחן לכם בוודאות האם מדובר בסתימה פנימית וכן ידע איך לטפל במצב זה.

 

מה עושים כשיש סתימה פנימית?

כאמור, סתימה פנימית הינה מצב מורכב אשר מצריך טיפול על ידי איש מקצוע מוסמך ומנוסה בתחום. כמעט בלתי אפשרי לפתוח סתימה פנימית לבד ללא הסתייעות באיש מקצוע ובכלי העבודה המיוחדים שלו, ועל כל מומלץ לפנות לאיש מקצוע שיסייע לכם בפתיחת הסתימה. כשאתם מזמינים את האינסטלטור, חשוב לתאר לו את המצב במלואו ואף לצלם, על מנת שיוכל להגיע מוכן.

 

איך תמצאו את האינסטלטור המתאים לסתימה פנימית?

כשיש סתימה פנימית חשוב שהדבר יטופל על ידי איש מקצוע מוסמך ומנוסה שידע לטפל בבעיה בצורה מיטבית. על כן, חשוב למצוא אינסטלטור מקצועי אשר יש לו את הידע הנדרש לטיפול בבעיה אך גם את הכלים הנדרשים. על מנת למצוא את האינסטלטור המושלם והטוב ביותר עבורכם, תוכלו להיעזר בהמלצות ממכרים והמלצות ברשת.

 

כמה תעלה לכם פתיחה של סתימה פנימית?

מחיר פתיחת סתימה פנימית משתנה בעיקר בהתאם להיקף הבעיה וגודלה. ככל שיהיה מדובר בסתימה פנימית ומורכבת יותר, כך היא תדרוש עבודה בהיקף רחב יותר, יותר שעות עבודה, שימוש בכלי עבודה מיוחדים ואף אולי כוח עבודה נוסף. על כן, ככל שהבעיה מורכבת יותר כך עלות הטיפול בה תהיה גבוהה יותר. היות ומדובר בעלות המתבררת רק לאחר טיפול, לא תמיד תוכלו לדעת מה יהיה המחיר המדויק אך כן תוכלו לבקש מחיר משוער.

 

פתיחת סתימה פנימית – איך עושים את זה וכמה זה יעלה?

כאמור, סתימה פנימית הינה סתימה מורכבת הנמצאת בחלקים הפנימיים של הצנרת, ועל כן מצריכה סיוע של איש מקצוע לפתיחה. עלות פתיחת הסתימה תשתנה בהתאם להיקף העבודה הנדרש. 

מקצועי

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »