חיפוש

עורכי דין מומלצים בדיני משפחה וגירושין – איך מוצאים אותם?

המלצה טובה יכולה לעזור לבחור עורך דין כי היא מאפשרת לנו ללמוד מתוך הניסיון של אנשים אחרים.

במאמר הבא נסביר איפה מוצאים המלצות, מה בודקים מראש ולמי פונים אם לא מכירים אישית מישהו שכבר השתמש בשירותי עריכת דין והיה מרוצה מהם

בחירה נכונה של עורכי דין בתחום של דיני משפחה וגירושין היא משימה קשה יותר מכפי שנהוג לחשוב. דווקא בגלל הרגישות הגבוהה של הנושא הזה והעובדה שהוא משפיע בעת ובעונה אחת על כל בני המשפחה, לא תמיד קל לבחור עורך דין שניתן לסמוך עליו. עם זאת, ניתן לפתור חלק גדול מהבעיה באמצעות בחירת עורך דין על בסיס המלצות.

 

בחירת עורך דין לפי המלצות

המלצה אובייקטיבית היא דרך מעולה למצוא עורכי דין. המטרה של המלצה היא לדעת מראש מה רמת המקצועיות של עורך דין מסוים, עוד לפני שמקבלים ממנו שירות או מתחייבים לשלם לו. במילים אחרות, המלצות עוזרות לנו ללמוד מתוך הניסיון של אנשים אחרים ולהגיב בהתאם לגבי קבלת החלטות עתידיות.

 

ללכת על בטוח עם מקור מידע אמין

האתר של עורך דין הלנה שמחי נותן המון מידע על התחום ואפשר להתחיל ממנו גם אם מחפשים המלצות אובייקטיביות. זהו לא רק דוגמא של עורך דין מעולה בתחום של דיני משפחה, אלא גם מקור השראה איכותי ואמין. על בסיס המידע שאפשר לקבל דרך האתר, קל יותר להתמקד בפרמטרים הרלוונטיים לצורך השוואה בין המלצות. בנוסף, זהו מקור מידע שבו משתמשים בקלות ובצורה אנונימית.

 

המלצות ממעגלים רחוקים יותר

התייעצות עם חברים, קרובים ובני משפחה יכולה להיות השלב הראשון בחיפוש המלצות אחר עורכי דין בתחום של דיני משפחה וגירושין. במעגלים רחוקים יותר, אפשר לפנות אל קולגות ושכנים ולהתייעץ גם איתם לגבי שירות משפטי שהם היו מרוצים ממנו. בכל אחד מהמקרים האלה, לא חייבים למסור פרטים אישיים וניתן לשמור על עמימות מסוימת. עם זאת, כן חייבים להדגיש שמדובר על עורך דין מומלצים שמתמחים בדיני משפחה וגירושין.

 

המלצות מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות

החדשות הטובות הן שיש מה לעשות גם אם רוצים לקבל המלצות על עורכי דין שמתמחים בדיני משפחה וגירושין, אבל לא מכירים אישית אנשים שיכולים להעביר אותן. בהקשר הזה, הפתרון הוא כמובן לפנות אל המלצות שיש באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות. בזכות המלצות על עורכי דין באתרי אינטרנט ניתן לבדוק מה בדיוק טוב בעורכי דין מסוימים, מה מיוחד בהם בהשוואה אל נותני שירותים אחרים ומה הערך המוסף שהם מביאים לשולחן.

לאחר מכן, כל שנותר הוא ליצור קשר ישיר עם אותם עורכי דין מומלצים ולתאם מולם פגישת היכרות. במהלך פגישת ההיכרות, מתרשמים מעורך הדין ברמה האישית ומחליטים אם להמשיך.

 

ציוד משפטי

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »