חיפוש

עורך דין צבאי מומלץ אי אפשר להחמיץ – כך תוכל למצוא את האחד הנכון

חיילי סדיר רבים, קבע או מילואים, נדרשים לשכור את שירותיו של עורך דין, אשר יוכל לייצג אותם, בעניינים שונים מול הצבא.

עורך דין צבאי זה, צריך להיות בעל התמחות בדין הצבאי, כדי שלקוחותיו יוכלו להיות מיוצגים, בצורה נכונה ועל פי החוק.

 

באלו מקרים צריך עורך דין צבאי

השכרת שירותיו של עו"ד צבאי, נדרשת במקרים, בהם יש חשד לפעילות לא חוקית, כגון: עבירות סמים, מין, אלימות, רכוש ועוד. במקרים בהם יש חשד, לפעילות שאיננה הולמת את חוקי הצבא, לדוגמה במקרים של עריקות או פעילות שלא על פי הדין הצבאי, בעת השירות באופן סדיר, באימונים וכן במקרים של פוסט טראומה מהצבא.

בנוסף, חיילים נדרשים לשכור את שירותיו של עו"ד צבאי, כאשר הם צריכים גורם מקצועי, שייצג אותם בכל הקשור לעניינים בירוקרטיים שונים, אודות השירות שלהם, כגון: המשכורת הצבאית, פיצויים ועוד.

 

חובת ייצוג

במקרים בהם חיילים, אינם יכולים לשכור את שירותיו של עו"ד פרטי, הם יכולים להשתמש בשירותי הסנגוריה הציבורית, המעניקה שירות זה בחינם.

אולם, אין לחייל את האפשרות, לבחור איזה עו"ד צבאי ייצג אותו. הצבא מחייב את החייל, להיות מיוצג על ידי עו"ד, בכל הליך בו הוא צריך לעמוד מול רשויות הצבא. בנוסף, חייל חייב עו"ד מטעמו, גם כדי לעבור על תנאי הצבא, ולהמליץ לו כיצד לנהוג, במקרים מסוימים.

 

עורך דין מומלץ

עורכי דין המתמחים בדין הצבאי, ובעלי אישור לייצג לקוחות בפני הרשויות הצבאיות, יכולים לייצג חיילים מכל סוג שירות: סדיר, קבע, מלש"ב – מועמד לשירות ביטחון, ואף אזרח עובד צה"ל.

חשוב שעו"ד הצבאי, יוכל לייצג עם היתרים ללא הגבלה, כלומר גם בתיקים בעלי סיווג ביטחוני גבוה.

כדי להנות מייצוג איכותי, ומעו"ד שיכול להתמודד עם המקרה הספציפי שלנו, רצוי לבחור עו"ד מנוסה, אשר ייצג בעבר, חיילים במקרים הדומים למקרה זה. בנוסף, עו"ד צריך להיות, בעל היכרות עם כל הסדרי המשפט הצבאיים.

 

עורך דין יוצא הפרקליטות הצבאית

ישנה חשיבות רבה, לבדוק האם עו"ד הנבחר, הוא יוצא הפרקליטות הצבאית. עורכי דין אלו, מכירים לעומק את מערכת המשפט הצבאית, ואת ההבדלים בינה לבין מערכת המשפט האזרחית. לעו"ד כזה, תהיה היכרות טובה עם שופטי בית הדין הצבאי, איזה מהשופטים מקל ואיזה מחמיר, איזה מהשופטים נוטה להקל בעונשים, ובאלו תנאים.

 

לסיכום

השכרת שירותיו של עו"ד צבאי, נדרשת במקרים, בהם יש חשד לפעילות לא חוקית, כגון עבירות סמים, מין, אלימות, רכוש ועוד, בעת השירות הסדיר, באימונים או בזמן מלחמה.

במקרים בהם חיילים, אינם יכולים לשכור את שירותיו של עו"ד פרטי, הם יכולים להשתמש בשירותי הסנגוריה הציבורית, המוענקים בחינם. רצוי לבחור עו"ד מקצועי, המנוסה במקרים דומים.

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »