חיפוש

3 סוגי טבעות יהלומים שכל בחורה רוצה

מי לא אוהבת טבעות יהלומים? כאלה עם יהלום גדול, או קטן, שזורים בתוך הטבעת או בולטים. כמעט כולן אוהבות יהלומים בצורה כזו או אחרת, בעיקר כשמדובר על טבעת יהלומים. יהלום הוא אבן חזקה ומרשימה וניתן למצוא 3 טבעות יהלומים שכל אישה יכולה לרצות. רוצים לדעת מה הסוגים? על כך ועוד מידע על רכישה של טבעת יהלומים, מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

תכשיטים עם יהלום

יהלום הוא אחת האבנים שנחשבות כהכי חזקות בטבע, כמו כן יש לו מראה מרשים, זוהר ויוקרתי. ניתן לשבץ אותו בכל תכשיט החל משרשרת ועד לטבעת, עגילים תליונים שונים ועוד. הוא יכול להופיע על תכשיט בצבע כסף או זהב, עם אבנים שונות ליד או תליונים מחוברים ועוד. בין אלה ניתן למצוא גם טבעות יהלומים שלרוב קונים עבור אירוע מיוחד כמו יום הולדת גדול, הצעת נישואין ועוד.

 

3 אפשרויות בולטות

כשרוצים לבחור טבעת יהלום נתקלים בשלל רחב של אופציות שונות ומגוונות. כאשר ניתן למצוא שלוש אופציות בולטות וייחודיות. ראשית, האופציה הקלסית של טבעת בצבע זהב או כסף עם יהלום קטן שבולט מחוץ לטבעת עצמה.

שנית, ניתן לרכוש טבעת ששזורה עם יהלומים לכל אורך הטבעת עצמה. טבעת מסוג זה יכולה להיקרא כטבעת אינטרניטי יהלומים. כאשר ניתן למצוא אותה בצבעים שונים. כאשר היהלומים יכולים להיות בצבע שחור גם ולא רק כסף נוצץ.

האופציה השלישית היא יותר בומבסטית ובולטת, כאשר גם כאן היהלומים שזורים מסביב לכל הטבעת אך הם יותר גדולים והצורה של הטבעת היא כמו עלים מחוברים. טבעת מסוג זה עשויה להיקרא טבעת איטרניטי יהלומים מרקיזות.

 

איך תדעו לבחור?

כמובן שתבחרו לפי הטעם האישי שלכם אך חשוב לקחת בחשבון שלושה דברים. ראשית, שימו לב שהיהלום אמיתי ושאתם מקבלים תעודה שמוכיחה זו ומפרטת את המאפיינים שלו כמו גוון ומשקל. שנית, בדקו את האיכות של החומרים, האם הגימור הוא כמו שצריך, האם אין שריטות או סימנים אחרים על הטבעת או היהלום עצמו ועוד. ענדו את הטבעת עצמה לוודא שלא משאירה סימנים.

כמו כן, שימו לב לקחת בחשבון את התקציב שאתם מעוניינים לרכוש באמצעותו את הטבעת. כאשר כמובן ככל שהיהלום שוקל יותר דוגמא המחיר עשוי לעלות בהתאם. שימו לב שיש טבעות מסוגים שונים וצורות שונות של היהלום. המחירים משתנים מכל סוג וסוג בהתאם למאפיינים שונים.

 

בסיכומו של דבר

טבעות יהלומים ותכשיטים עם יהלומים בכלל הם דבר פופולרי. היהלום הוא אבן חזקה בטבע, מרשימה ויוקרתית. טבעות יהלומים כמו כאלה של הצעת נישואין, נמכרות בשלל אופציות מגוונות. כאשר ניתן לרכוש טבעת קלאסית עם יהלום אחד, או כזו שמסביב לטבעת יש מספר יהלומים, או כזו עם יהלומים בצורה אחרת מעיגול. חשוב לקחת בחשבון תקציב, איכות, שהיהלום אכן אמיתי וכמובן טעם אישי.

פריט מצופה יהלומים

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »