חיפוש

נעלי הצעד הראשון – למה לצפות כשהולכים לקניות?

הרגע הגיע, כולם מתרגשים, והאוצר הקטן שלנו מתחיל ללכת.

זה גם הזמן ללכת לקנות לו את נעלי הצעד הראשון, שיתמכו, ילוו ויעטפו את התהליך במקצועיות הגבוהה ביותר שאפשר.

למה לצפות כשנלך לקניות?

 

לא להקדים את המאוחר

השאלה מתי לצאת ולרכוש את נעלי הצעד הראשון היא שאלה חשובה ותשובתה תשפיע על המוצר שאיתו תצאו מהחנות.
אם תלכו בשלב הנכון – תצאו עם המוצר הנכון והמותאם. אך אם תקדימו את המאוחר, אתם עשויים לצאת עם מוצר שלא תואם את התהליך שהילד צריך לעבור.

 

אז מה השלב הנכון?

שלב הצעד הראשון, כמובן! כל שעה שהתינוק ממשיך לשבת בעגלה, או הימים שבהם הוא רק מתחיל להיעמד על רגליו – עדיף לתת לו להיות יחף, חופשי. השלבים האלו משפיעים על התפתחות השרירים בכף הרגל ובקרסול, וגם אם המוכר ינסה למכור לכם נעליים (או נעלי-גרביים) לשלב זה – עדיף להימנע מרכישה ולתת לתינוק להתנסות בעמידה בעודו יחף.
בשלבי הצעדים הראשונים עדיין צריך להקפיד על התנסות ללא נעליים (תחת השגחת ההורים), אך זה גם הזמן הנכון לרכוש את נעלי צעד ראשון מותאמות.

 

הגעתי לקניות – והמוכר מציע לי כפכף

בשום פנים ואופן לא. נעל שתשתחרר ותוסר מרגלו של התינוק עם ביצוע תנועה חדה או סיבובית, אינה נעל טובה והיא מסכנת את בטיחותו של הילד. עלינו לבחור נעל שניתן לנעול אותה בקלות יחסית, אך לא קל מידי להסירה.

 

הגעתי לקניות – והמוכר מציע לי נעל אורטופדית

אין היום בשוק מוצר אמיתי ומהימן שנקרא "נעל אורטופדית", מדובר בטריק שיווקי שנועד לקנות את אמונכם אך ללא אחיזה. נעלי הצעד הראשון, על כל המותגים וחברות השיווק, מספקות את המענה הנדרש להתפתחות הילד.

 

הנעל קצת גדולה מידי, אבל המוכר אמר שלא נורא

הימנעו ממצב שמידת הנעל לא מדויקת על רגל התינוק. נעל גדולה מידי תיצור אחיזה רופפת, והיא מסוכנת לבטיחות התינוק שעלול להחליק או ליפול.
נעל קטנה מידי עשויה לייצר כאב ואף לעכב את ההתפתחות.

 

הילד נלהב מנעל מסוימת

סימן חיובי. נעל שהילד ירצה לנעול, או מוצר שילהיב אותו להשתמש בו, יעודד אותו גם לשימוש בהמשך – וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים לייצר. בין אם מדובר בדמות שהילד אוהב ומתנוססת על צד הנעל ובין אם מדובר בצבעים שקנו את לבבו, אנחנו רוצים שהילד יביע רצון לנעול את הנעל ולא ימנע ממנה.

 

הנעל מרגישה "קשה" מידי

נעלי צעד ראשון צריכות להיות גמישות וקלילות – בשום פנים ואופן לא פלסטיק, ועם סוליה רכה וקלילה. תנסו לגעת באצבעות התינוק, אתם אמורים להרגיש אותן מבעד לנעל.

עכשיו, כשצברתם את הידע המתאים, חכו לזמן המתאים וצאו לקנות לילדכם את נעלי הצעד הראשון שילוו אותו בשלב המרגש של תחילת ההליכה!

 

ילד ואבא

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »