חיפוש

ניקיון דירות – מהם הדברים שאנשי הניקיון תמיד שוכחים לנקות בבית?

ישנם אנשים רבים היוצאים מגדרם כדי למצוא עוזר או עוזרת בית שיודעים לנקות כמו שצריך את הדירה.

לאחר שהם כבר מוצאים אנשי ניקיון יעילים הם מגלים שלא תמיד הם מנקים הכול.

המאמר יפרט מה הדברים שאנשי הניקיון תמיד שוכחים לנקות בבית.

 

אבנית בחדר האמבטיה

מכיוון שחדר האמבטיה הוא חדר לח ופחות מאוורר מצטבר על הקירות ובמיוחד בפינות עובש. בנוסף, הברזים, הכיור והמקלחון צוברים אבנית שיש להסיר אותה בחומרים חומציים. כאשר משלמים לאנשי ניקיון מצפים שהם ינקו גם את האבנית והעובש, אך לא תמיד זה קורה בפועל.

 

ניקיון מתחת למיטות

ישנם אנשי ניקיון שבעת ניקיון דירות לא מזיזים את הריהוט הכבד ומפספסים את הניקוי מתחת למיטות. במקרה הטוב הם מעבירים סמרטוט מתחת למיטה אך מתקשים להגיע למרכזה. ניתן לבחון זאת בקלות. הניחו במרכז מתחת למיטה מעט נייר טואלט ובדקו אם אכן אנשי הניקיון ניקו שם.

 

הסרת אבק בספרייה

ישנם בתים בהם עומדת כוננית גדולה עם מלאי ספרים או מזכרות שיש לנקות ולהסיר ממנה את האבק. אנשי ניקיון רבים פוסחים על ניקוי האבק כאשר מדובר באביזרים רבים על מדף אחד. כך האבק מצטבר ואם לא נאמר להם במפורש שיש לנקות זאת הם מתעלמים מעובדה זאת.

 

ניקוי שואב האבק

לאחר שאיבת שטיחים בבית אנשי הניקיון שוכחים לנקות את השואב עצמו. כמות גדולה של אבק המצטברת בתוך השואב עלולה לפזר את הלכלוך במידה ואין לו מסננת ומעבר לכך זה מזיק לאנשים המתקשים לנשום או עם אלרגיה לאבק.

 

ניקוי המקרר

אם לא מבקשים במפורש מאיש הניקיון לנקות את המקרר מבפנים באופן יסודי הוא לא יזום את הניקוי מכיוון ששעות הניקוי שלו קצובות והוא צריך להספיק לנקות את כל הבית. מומלץ לנקות את המקרר פעם בשבוע ולזרוק מזונות שנרקבו או פג תוקפם. המקרר הוא מקום אידיאלי לחיידקי הליסטריה שאינם נראים לעין ולכן מדובר בניקיון שהוא קריטי לבריאות.

 

ניקוי עם חומרים לא מותאמים

שימוש בחומרים לא מותאמים לניקוי דברים ספציפיים יכולים לגרום לכתמים או לריח כבד שמקשה על הנשימה. לפיכך, צריך לדעת להתאים את חומר הניקוי לשמו הוא קיים. אנשי הניקיון לעיתים שוכחים שהאקונומיקה מיועדת לשירותים ומשתמשים בה גם לניקוי הרצפה או מרססים תרסיסי ניקוי ישירות על משטחי החלונות, מנגבים ואז נוצרים עליהם סימנים וכתמים חדשים.

 

ניקוי פח האשפה

אנשי הניקיון יכולים להיות מאוד יסודיים אך רבים מהם שוכחים לנקות את פח האשפה בבית ולהפיג ממנו את הריחות הרעים. הם אומנם מורידים את הזבל ומחליפים את שקית האשפה אך שוכחים לנקות אותו מבפנים עם סבון ומים.

 

החלפת ספוג הכלים

לבסוף, עם כל הכוונות הטובות שיש לאנשי הניקיון שנכנסים לביתכם בדקו כמה פעמים הם שוכחים להחליף את ספוג הכלים הצובר חיידקים.

כפפות ויה

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »