חיפוש

מה נשים רוצות? 6 מתנות שכל אישה תשמח לקבל

כל בן אדם הוא מיוחד.

וכל אישה היא מיוחדת.

אך למרות כל השוני והייחוד, עדיין קווים מקבילים לכל מין.

אם יום ההולדת של אשתך מתקרב, או סתם בא לך לפרגן לבת הזוג שלך במתנה אבל אתה לא יודע מה לקנות, תדע לך שיש הרבה מתנות שכל אישה תשמח לקבל.

אז הנה אספנו לך 6 מהן.

 

תכשיט

אולי הדבר הפופולארי ביותר שאפשר להביא בתור מתנה לאישה הוא תכשיט. עגילים, שרשרת וצמיד, טובים ומתאימים כמעט בכל מצב שרוצים להביא מתנה. מכל סוגי מתנות לאישה, זה הדבר הבטוח ביותר, שכל אישה תשמח לקבל. כמובן רק אם קנית משהו מתאים ויפה.

אגב, כדי לא לפתח ציפיות סתם, אם בחרת להביא טבעת בתור מתנה, כדאי לחכות לאחרי החתונה.

 

מעמד לתכשיטים

אם קנית לה כבר את כל חנות התכשיטים ולא נשאר לה מקום להניח את כולם, עוד מתנה שהיא כנראה תשמח לקבל זה מעמד לתכשיטים. יש מעמדים חמודים, מעוצבים יפה ופרקטיים, שכנראה כל אישה תשמח לקבל אחד כזה, שיקל לה על הסדר בחדר, ועל הבחירה מה לענוד בבוקר.

 

שעון

אם כבר נמאס לך מקניית תכשיטים, אבל עדיין אתה רוצה להישאר באותו הקו, אז לקנות שעון במתנה זו בחירה מצוינת בשבילך. שעון הוא גם תכשיט, אבל הוא גם אומר את השעה, כך שנשים ישמחו לקבל שעון, כי זה מוסיף להן יופי, וגם שליטה על סדר היום שלהם.

 

בושם

אישה תשמח שיהיה לה ריח טוב. ריח טוב ממלא את האוויר באנרגיות טובות, נעימות ונינוחות, ואישה שיש לה ריח טוב, משדרת את אותן האנרגיות. בושם הוא פתרון נהדר למשהו שאישה תשמח לקבל. אבל חשוב לעשות את זה בטקט, כדי שהיא לא תיעלב שחשבת שעד עכשיו הריח שלה לא היה נעים.

 

כרטיסים לספא

אישה רוצה להתפנק. ומה יותר מפנק ממסאז' טוב וארוחת בוקר עשירה? ואם זה בא גם עם דייט עם בן זוגה, בכלל תענוג. כרטיס זוגי לספא וארוחת בוקר יעשו את העבודה. אם אתה לא בקטע, היא תשמח מאוד גם ללכת עם חברה טובה.

 

פיג'מה

להתכרבל בסוף היום עם נעלי בית ופיג'מה בשקט של הערב, זו כנראה משאלת ליבם של הרבה נשים בעולם. להביא פיג'מה בתור מתנה לפינוק, ישמח מאוד את האישה שלך, ואתה תוכתר כבן הזוג החמוד ביותר מבחינתה. להשלמת החבילה גם נעלי בית מחממות יכולות להוסיף לך נקודות לשבח.

 

לסיום

אמנם אנחנו לא מכירים את בת הזוג שלך, אבל ששת הדברים שהבאנו פה למעלה, כנראה ישמחו אותה גם מבלי שאנחנו מכירים. כל המתנות משמחות, אבל בסופו של דבר צריך לזכור שמה שמשמח נשים לא בהכרח משמח גברים, ולכן ננסה להתאים את המתנה לאישה ומה שהיא אוהבת.

שרשרת

 

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »