חיפוש

מה חשוב שיהיה באוכל של כלבים גורים

בעלי כלבים יודעים עד כמה חשוב להיות זהירים וקשובים לגורים בעת גידולם ולגלות כלפיהם רגישות, וכמובן לספק להם את כמות תשומת הלב שהם דורשים. האוכל שגורינו אוכלים והתזונה שלהם היא חשובה במיוחד להתפתחותם התקינה. חשוב לזכור כי עבור גורים הצורך התזונתי שלהם משתנה מהצורך שלהם כבוגרים וצריך לוודא כי מתקיים איזון בין פחמימות, ויטמינים חלבונים ומינרלים בתזונתם.

כיוון שקיים מבחר גדול במוצגים וסוגי המזון השונים עבור גורים וכלבים בכלל קל להתבלבל וללכת לאיבוד ולעתים נתקשה בבחירת המזון המתאים, במאמר זה נלמד מה חשוב שיהיה באוכל של גורים?.

 

מדוע בחירת מזון מתאים חשובה בתהליך הגדילה של הגור שלנו?

כמו בני האדם, גם עבור כלבים סוג המזון שהם יאכלו מהרגע בו הם גורים ישפיע על התפתחותם התקינה וייקבעו אם הם יתפתחו באופן תקין ובריא ובמידה רבה ייקבעו כיצד יראו כשיגדלו. בתוך אוכל לכלבים גורים מתקיים איזון בין פחמימה, שומנים, חלבון, מינרלים ויטמינים, ובכדי לוודא שאתם מספקים לגור שלכם את המזון האיכותי ביותר עליכן לוודא כי יש לו תווית של איגוד בינלאומי. ה- AAFCO הוא האיגוד האמריקאי המחמיר ביותר לבקרת תזונה למזון כלבים, לכן אם תתקלו בתווית הזו דעו כי המזון איכותי ומוצלח.

 

כיצד לבחור את המזון המתאים ביותר עבור הגורים שלנו?

כל ביקור בתוך חנות כלבים או שיטוט באינטרנט חושפים אתכם למבחר הגדול שקיים בשוק, כל מותג מזון מציע סוגים של מזונות באיכויות שונות אשר כמובן יתומחרו בהתאמה. מזון גורים איכותי יכיל חלבון מן החי ויהיה עשיר בשומנים החיוניים להתפתחות תקינה של גורינו. חשוב מאוד לשים לב לשים לב להרגיל התזונה של גורכם והאם המזון שבחרתם בו עוזר לו להתפתח בצורה תקינה בהתאם לגילו, לעתים כשישנו עיקוב בהתפתחות החלפת סוג מזון והוספת תוספי מזון יכול לתת מענה לבעיה, במצב כזה היוועצו בווטרינר.

 

האם יש צורך להיוועץ עם ווטרינר לפני התאמת מזון לגור שלנו?

ישנם מקרים שבהם יש צורך להיוועץ עם ווטרינר וישנם מקרים בהם אין צורך, אחד המקרים בהם כדאי להיוועץ איתו הוא בבחירת המזון לגור שלנו. לאחר בדיקה ראשונה של הגור שלנו אצל הווטרינר נוכל לדעת אם הוא נמצא במדדים התקנים לגילו והאם יש צורך בתוספים מסוימים עבורו.

במידה וניתן לספק לו מזון גורים רגיל העשיר בוויטמינים, שומנים וערכים תזונתיים אחרים להם הוא זקוק תוכלו לפנות לכל חנות חיות לקרוא מאילו רכיבים מורכב באוכל ולהתאים לו את המזון שלדעתכם יהיה טוב ביותר עבורו.

לסיכום: חשוב לזכור כי תזונת הגורים והכלבים שלנו שונה מתזונתנו ולכן חשוב להתאים להם את המזון שלהם ולא לתת להם מן האוכל שלנו שלעתים יכול לפגוע בהם ולגרום להם נזק. יש להישמר מלתת להם עצמות ובשר נא ולהתמיד במזון המותאם להם.

אוכל של גורים

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »