חיפוש

מה ההבדל בין אחסון אתרי וורדפרס לאחסון אתר שנכתב בקוד

אחסון אתרים זה דבר שצריך לעשות עם מחשבה רבה, בכדי שהאתר יתפקד בצורה טובה ואיכותית, צריך שאחסון האתר יהיה מקצועי ואיכותי. אם אתם לא בטוחים איפה לבנות את האתר שלכם, בואו ותכירו קצת את העולם הזה, אחסון אתרי וורדפרס הפך נפוץ מאוד, אך עדיין קיימים אתרים שנכתבו בקוד, בכדי לעשות את הבחירות הנכונות צריך להכיר את ההבדל ביניהם ומה הדברים החשובים בתחום.

 

אחסון אתרים

אם אתם לא מכירים את המושג, בואו ונתחיל בלעשות לכם סדר בראש, בעלי אתרים זקוקים למקום אחסון ברשת, ולכן, ישנן המון חברות שונות שמציעות בדיוק את זה. חברות אלו אחראיות לפעילות וזמינות האתר שלכם, מענה לשאלות ותקלות שעלולות לקרות לשרת ושמירה שוטפת על שלמותו יחד עם כל הקבצים בו אשר בדרך כלל יקושרו לענן.

 

אחסון לינוקס

אחסון לינוקס מתאים גם עבור בעלי אתרים אשר פועלים על בסיס מערכות קוד פתוח. אחסון זה הכרחי עבור פיתוחים ואפליקציות ייחודיות ומתואמות אישית שמתבססות על שפת PHP. ניתן למצוא חברות לאחסון אתרים מסוג הזה בזול ובלי בעיה. חברות האחסון מציעות ללקוחות חבילות לינוקס שיתאימו לצרכיהם האישיים.

 

אחסון אתר וורדפרס

כשאתם זקוקים לחברה שמתעסקת עם אחסון אתרים בוורדפרס, האמת היא שזה לא קשה למצוא היום בכלל. וורדפס זו מערכת ניהול וכן מאוד פופולארית ברחבי העולם, המערכת מתאימה אתרים ועוזרת בכל שלבי בניית האתר בצורה פשוטה ללא צורך בידע בקוד. אירוח אתרי וורדפס מקצועי ואמין תוכלו למצוא דרך חברות מקצועיות שמתמחות באתרים אלו.

 

מה חברת אחסון האתר תת לכם?

  • מהירות ביצועים – מערך השרתים של החברה, בחרה מקצועית ואמינה, יהיה עמיד וחזק ויספק לאתר שלכם את הביצועים המהירים והזמינות שלא נגמרת.
  • העברת אתר וורדפס – אם אתה רוצים לעבור מספק אחד לאחר, חברות אחסון מסוימות יציעו לכם עזרה, שירותי סיוע בכדי לעשות את המעבר.
  • הגנה ואבטחה – באחריות חברת אחסון האתרים, לספק לאתר שלכם אבטחה איכותית והגנה מפני פריצות ותקלות, הגנה מפני האקרים או ניסיונות להפיל את האתר שלכם.
  • התקנת וורדפרס בקלות – חבילות אחסון רבות מציעות התקנה מהירה של המערכת ומערכות קוד פתוח, ממש בקליל פשוט וישיר שמקל על התהליך.
  • תמיכה – בעלי אתרים מתמודדים עם צורך רב בתמיכה טכנית שקשורה למערכת, לחברה האחסון בדרך כלל צריכים להיות אנשי תמיכה שיעזרו לכם עם כל בעיה שתצטרכו בה עזרה.

 

ההבדל קשור בנוחות

בחירת סוג האתר שתבנה קשורה לנוחות, ואתרי אחסון פשוט צריכים להיות מותאמים לכך. מכיוון שכל כך הרבה אנשים משתמשים היום בוורדפרס אולי זה יהיה קל יותר למצור חברת אחסון אתרים שמתאימה לכך, אך בכל מקרה הדבר החשוב ביותר בבחירת חברה האחסון זה המקצועיות והאיכות שהיא מספקת, כדי שהאתר שלכם יקבל את הכי טוב שאפשר.

אתרי וורדפרס

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »