חיפוש

כל מה שאתם צריכים לאחר צהריים מושלם בים

אחד הדברים שהכי כיף לעשות בקיץ זה לצאת אחר הצהריים אל הים. בין אם אתם מסוג האנשים השוחים במי הים וגולשים על הגלים ובין אם אתם מסוג האנשים המעדיפים לקרוא ספר או מגזין על החוף, ישנם כמה דברים שתצטרכו כדי שאחר הצהריים שלכם בים יהיה פשוט מושלם.

 

צילייה לים

אם אתם יושבים על החוף לקרוא, לנוח, לשחק בחול או לכל מטרה אחרת כדאי שתעשו זאת בצל. לכן חשוב שתהיה לכם צילייה לים . הצילייה נמתחת לארבעה כיוונים ונקשרת לעוגנים – מעין שקים שניתן למלא בחול בחוף ולסגור בקלות. בנוסף, ישנם עמודי הצילייה העשויים אלומיניום אשר מתקפלים וקלים לנשיאה. הציליות עשויות מבד לייקרה ומגיעות במגוון צבעים וגדלים.

 

צידנית

לרוב הקיוסקים והמסעדות על החוף מוכרים את המוצרים שלהם – בקבוקי שתייה, חטיפים, גלידות ושאר מאכלים במחירים גבוהים מהרגיל. לכן, כדאי להצטייד באוכל ושתייה שתביאו מהבית. בצידנית תוכלו להביא כל מאכל העולה על רוחכם מבלי לחשוש שיתקלקל. כך תוכלו להביא אתכם גלידות ושתייה שתוכלו לשמור קרים לאורך זמן, במקום לקנות גלידה או בקבוק מים במחיר מופקע.

 

קרם הגנה

לקחתם אתכם צילייה, שזה מצוין, אך לא מספיק. השמש הישראלית היא חמה לכן חשוב להימרח בקרם הגנה עם מקדם הגנה בעל רמה גבוהה. נוסף על כך, אתם לא תמיד תשבו מתחת לצילייה, אתם תלכו אל המים, תשחקו מטקות או אפילו תלכו לסיבוב על החוף ובזמן הזה תהיו חשופים במיוחד לשמש. כדי להימנע מעור אדמומי וכואב ומנזקים חמורים יותר כדאי להימרח בקרם הגנה, ואם אתם מבלים על החוף זמן רב, זכרו אחרי כמה שעות למרוח את עצמיכם שוב.

 

מחצלת ומגבת

הצילייה תיתן לכם צל, אך תחתיה תרצו לשבת או לשכב על מחצלת. החול נדבק לעור במיוחד בלחות של ישראל, וזו אינה חוויה נעימה. לכן כשאתם יושבים או שוכבים מתחת לצילייה שלכם, פרשו מחצלת, כך תהיו חשופים כמה שפחות לחול שיידבק לעורכם כשכל מה שרציתם זה רק כמה דקות של מנוחה. חשוב לא פחות לקחת מגבת כדי להתנגב ממי הים, ואם במקרה גיליתם ששכחתם את המחצלת בבית, המגבת יכולה לשמש כתחליף לא רע בכלל.

 

כלים לחוף ומשחקים אחרים

אם אתם הולכים לים עם הילדים, כדאי שתיקחו כלים לבנייה בחול. כף, דלי, מסננת, מגרפה ושאר כלים מעניינים לבנייה בחול. עם זאת, חשוב לא פחות למצוא גם משחקים אחרים להעסקת הילדים במקרה ויאבדו עניין מהבנייה בחול. כדור, דלגית או כל משחק אחר שנוח להביא לחוף יעזרו להעסיק את ילדיכם.

 

לסיכום

כשאתם הולכים לים חשוב שלא תשכחו צילייה, צידנית עם משהו לאכול, קרם הגנה, מחצלת לשכב עליה וכלים לחוף ומשחקים בשביל הילדים. אם אתם מאלה שקוראים ספר בחוף, אז כדאי שלא תשכחו אותו בבית.

ים

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »