חיפוש

יתרונות וחסרונות לניאגרה סמוייה בבית

ניאגרה סמויה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מבתי אב רבים בישראל.

המומחים בתחום מציינים כי הבחירה בניאגרה מסוג זה נובעת בעיקר בגלל החוויה האסתטית.

אנחנו חשבנו שלניאגרה שכזו יש רק יתרונות, אבל לאחרונה שמענו מחברים שיש לה גם לא מעט חסרונות. הופתענו לשמוע זאת.

מדובר בעניין די מפתיע, הרי, אם יש לה חסרונות אז למה היא נמכרת בכמויות? נפגשנו עם אנשים שמשתמשים בניאגרה מסוג זה על בסיס יומי וחזרנו עם רשימת יתרונות, חסרונות ומסקנות בנושא.

הנה כל הפרטים שאתם צריכים לדעת:

 

מהם היתרונות של ניאגרה סמויה?

לאחר בירור מעמיק שערכנו בתחום, מצאנו את היתרונות הבאים:

  1. האסתטיקה

כפי שאתם כבר יודעים, היתרון הבולט ביותר של ניאגרה סמויה הוא המראה שלה. מיכל ההדחה והצנרת של הניאגרה הסמויה נמצאים מאחורי אריחי הקיר (בניגוד לניאגרה רגילה, שכל אחד יכול לראות אותה).

 

  1. הניקיון

יצא לכם לנקות לאחרונה את החלק החיצוני של הניאגרה הרגילה שלכם? סביר להניח שכן. אנחנו בטח לא צריכים לספר לכם שמדובר באזור שמתמלא באבק באופן יום יומי ודורש ניקיון על בסיס קבוע. מסתבר שבחירה בניאגרה סמויה מאפשרת ניקוי קליל של לחצן ההדחה בלבד. אתם יכולים להסתפק רק בהעברת מטלית קלה וזה הכול.

 

  1. אסלה תלויה

ברוב המקרים, הניאגרה הסמויה מגיעה עם אסלה תלויה. אליה מתלווים 2 היתרונות שציינו קודם – האסתטיקה והניקיון הקל יחסית.

 

מהם החסרונות של ניאגרה סמויה?                     

מסתבר שלא הכול זה ורדים ושושנים כשמדובר בניאגרה סמויה. אנחנו גילינו את החיסרון הבא בכל הנוגע לניאגרה סמויה – טיפול מורכב בתקלות. אנשים שמשתמשים בניאגרה סמויה מציינים שהניקיון לא פשוט (גם לחובבי הניקיון). מסתבר שמדובר במבנה מורכב יחסית, כך שבניגוד לניאגרה הגלויה, צריך להזמין Geberit שירות על מנת לתקן את התקלה. אם יש לכם חוש טכני, אתם יכולים לפרק את הלחצן, להוציא את מנגנון ההדחה ולתקן. אבל כדאי שתעשו זאת רק אם יש לכם ידע בתחום, כדי שלא תגרמו חלילה לבעיה חמורה עוד יותר.

 

אז מה המסקנה שלנו בעצם?

עכשיו אתם יודעים מהם היתרונות והחסרונות של ניאגרה סמויה בבית. סביר להניח שאתם בדיוק כמונו, תוהים – אז למה בעצם היא נחשבת לאסלה הנפוצה ביותר אם יש לה חיסרון מובהק שכזה? אל תדאגו, אנחנו לא נשאיר אתכם ללא תשובה. שאלנו 4 אנשים שנעזרו בעבר בשירות לתיקון ניאגרה סמויה ציינו בפנינו שמדובר בשירות בסיסי. כפי שהם (ואנחנו) מזמינים אינסטלטור או בעל מקצוע אחר לתיקון של נזילה, סתימה וכו', כך הם מזמינים בעל מקצוע לטיפול בניאגרה סמויה. לדבריהם, היתרונות הרבים עולים על החיסרון ואם לא די בכך, הם טוענים שהם ביצעו תיקון בודד מאז שרכשו את הניאגרה לפני שנים רבות.

אנחנו נשאיר לכם את ההחלטה בנוגע לרכישת ניאגרה סמויה, מאמינים שתבחרו נכון.

 

מקלחון

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »
זיהוי כפל ביטוחים
ליווי בזיהוי ביטוחים כפולים

ביטוחים כפולים מהווים תופעה נפוצה הגורמת לתשלום מיותר עבור כיסוי ביטוחי זהה. זיהוי ביטוחים כפולים וביטולם עשוי לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יפרט

קראו עוד »
עצמאות אישית בזוגיות
עצמאות אישית בזוגיות

כל מי שנמצא בזוגיות ארוכה יודע איזה אתגר גדול זה יכול להיות. לצד רגעי הרמוניה ואהבה, יש הרבה קשיים, שאלות וחוסר ודאות. זוגות רבים שמתחילים

קראו עוד »