חיפוש

לחגוג את החג המשפחתי עם אירוע מיוחד

תקופת החגים מציבה בפני לא מעט אנשים אתגרים חברתיים לא מבוטלים כלל וכלל וזאת בשל סיבות מגוונות כמו: קשר רופף עם בני משפחה אחרים, ריב עם אחד מבני המשפחה, הם הרווקים היחידים באירוע וכו'. על מנת שהחגים יעברו בשלום ללא מריבות מיותרות ובהנאה ועונג משותפים, מומלץ לייצר תוכן לאירוע ולא משנה היכן הוא מתקיים.

אחת האופציות הטובות ביותר הנה להזמין אמן סטנדאפ לא מאלו שמפוצצים את מסכי הטלוויזיה ומודעות הפרסום אלא, אחד שעובד באירועים ויודע היטב להצחיק אנשים גם באירוע קטן ואינטימי בבית.

 

סטנדאפ מאולתר

כשתחפשו הופעה לאירוע זכרו שאחד היתרונות הגדולים של אמני הסטנדאפ הוא יכולת האלתור שלהם. אמן סטנדאפ טוב ומיומן יכול להגיע לאירוע מבלי שהכין דבר מראש והוא יבסס את כל המופע שלו על האנשים שמשתתפים באירוע.

אין דבר יותר מצחיק ומקרב כשמשפחה יושבת ומעבירה צחוקים על עצמה בניהולו של סטנדאפיסט מוכשר. האווירה שנוצרת היא לא של מופע אלא של ישיבה מהנה עם החברה והעברת צחוקים משותפים כשכל אחד מהמשתתפים לוקח חלק בבדיחות והקטעים.

 

ניתן לבצע תחקיר לפני

במידה ואתם מעדיפים שחלק מהקטעים יתוכננו מראש ויספרו את הסיפור של המשפחה כולה מבלי שבני המשפחה מוכנים לכך, מומלץ להיפגש עם אמן הסטנדאפ לפני האירוע ולתת לו את כל הפרטים אודות בני המשפחה, לספר לו את הסיפורים הפיקנטיים ביותר, על מנת שיוכל לעשות בהם שימוש באירוע. דמיינו לעצמכם מופע שמבוסס עליכם ועל בני משפחתכם, כמה זה יכול להיות מצחיק, מקרב, מפתיע ויוצא דופן.

 

סטנדאפ בנושא החג

ניתן לבקש מהסטנדאפיסט לשלב במופע שלו חומרים מצחיקים אודות החג שנחגג. חג כמו פסח מהווה קרקע פורייה ביותר לבדיחות קורעות על יציאת מצרים, סיפור משה בתיבה ועוד. כמו כן, אמן סטנדאפ מנוסה יזהה את האווירה ואת הדמויות שנמצאות סביב לשולחן וידע להתאים את הקטעים שלו אליהם וכן, לעשות את ההקשרים הנכונים לחג.

 

מופע לכל גיל

מכיוון שמדובר במשפחה ובחג סביר להניח שהקהל באירוע יהיה מגוון ויכלול ילדים קטנים, כל מה שבאמצע וסבתא וסבא מבוגרים. סטנדאפיסט טוב יודע להתאים את התכנים שלו לכל הגילאים שנוכחים באירוע והוא יפצל את זמן הבמה שלו בין שלל שכבות הגיל שנמצאות בחגיגת החג. אף אחד לא יצא מקופח וכולם ירגישו שותפים מלאים לחגיגה ולמופע.

 

משך המופע

על פי רוב מופעי סטנדאפ נמשכים בין 45 דקות לשעה אחת אולם, כשמדובר באירוע שמתקיים בחג, אצל משפחה, המופע יכול להתארך מעט וזה מאוד יהיה תלוי באווירה שתיווצר. במקרים רבים הקשר הבלתי אמצעי בין האמן לקהל מייצר קרבה גדולה בין כולם לרבות האמן ואף אחד לא ממש רוצה שהקטע המופלא הזה יסתיים. אמנים רבים לא יברחו ויישארו גם שעה וחצי ולעיתים אף יותר כדי לספק עד הסוף את הצורך של האורחים.

 

זה לא חג בלי סטנדאפ

לפני שתתגלגלו לעוד ערב חג בו ידברו על פוליטיקה חפשו מבעוד מועד אמן סטנדאפ שיבוא ויעשה לכם חג מסוג אחר לגמרי.

הופעה לאירוע

אולי יעניין אותך

למה צריך לשפר את ציון ה-BDI
למה צריך לשפר את ציון ה-BDI?

דירוג האשראי (BDI) שלנו הוא למעשה "ציון" המאפשר לבנקים, חברות אשראי וגופים נוספים לבחון את יכולת החזרת ההלוואות והאמינות הפיננסית שלנו. BDI שלילי או חלש

קראו עוד »
זיהוי כפל ביטוחים
ליווי בזיהוי ביטוחים כפולים

ביטוחים כפולים מהווים תופעה נפוצה הגורמת לתשלום מיותר עבור כיסוי ביטוחי זהה. זיהוי ביטוחים כפולים וביטולם עשוי לחסוך לכם סכומים משמעותיים לאורך זמן. המאמר יפרט

קראו עוד »
עצמאות אישית בזוגיות
עצמאות אישית בזוגיות

כל מי שנמצא בזוגיות ארוכה יודע איזה אתגר גדול זה יכול להיות. לצד רגעי הרמוניה ואהבה, יש הרבה קשיים, שאלות וחוסר ודאות. זוגות רבים שמתחילים

קראו עוד »